Pagina's

zaterdag 30 mei 2026

Uitdaging Nelleke - Aartje #33

 Goedemorgen allemaal,

Allereerst dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. 
Vandaag zijn Nelleke en ik er weer met onze gezamenlijke uitdaging. Al voor de 33e keer!

Deze keer was het Nelleke's beurt om de opdracht te verzinnen en zij kwam met een heel leuk model kaart. 

Een kaart waar echt diepte in zit maar die toch gewoon in een envelop kan. 
Ik koos voor het papier uit het pakket van First Edition en combineerde dit met de die-cuts van Decotime. (ook uit het pakket). Ik maakte de kaart af met een wolkjes en een tekst stempel van Joy.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
Ik heb voor de volgende maand al weer een idee voor Nelleke wat ik haar dit weekend ga mailen. 

Kijken jullie vandaag ook weer even wat Nelleke ervan gemaakt heeft?

Fijn weekend,
Aartje


19 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Aartje, heel gaaf de combinatie van papier en diecuts. Ik wilde dit eerst ook doen, maar kwam er niet mee klaar. Maar nu bij jou zie ik hoe gaaf die is. Ik ben benieuwd wat je voor mij in petto hebt. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super toffe kaart, mooi gemaakt. Je hebt de diepte goed benut, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje met de luchtballonnen en de diertjes.
    Tof kaartmodelletje.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great shaped card and lovely images.
    Thanks for taking part in the birthday celebrations at Allsorts. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje in een leuk modelletje. Prachtig gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautifully designed card, great fold, pretty papers and such sweet images. Thanks for joining in at Crafty Catz.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel leuk model, he? En jij hebt hem heel mooi aangekleed.Zo leuk met die wolkjes en de luchtballonnen!
    Dank je wel ook voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Another lovely card for our 17th Birthday theme at Allsorts, thank you but to comply with our rules could you please add the source of the focal hot air ballon images.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe kaart in leuk model met gaaf dp en leuke diecuts!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toch weer heel anders opgewerkt als Nelleke, ook deze erg mooi geworden.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great fun fold, and I love the colors. Your composition is perfect! Thanks so much for sharing this lovely project with us at A Place to Start!
    Hugz,
    Chana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt Aartje, zo leuk die diepte benadrukt door de kleinere luchtballon in de "verte". Heel vrolijk met die wolkjes die voorbij drijven. Een plaatje om naar te kijken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Extradentary design! Love all the details! Thank you for joining us @ 613 Avenue Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met het model van Nelleke, ziet er ingewikkeld uit. Leuk die luchtballonnen. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sweet card! Thanks for sharing it with us at Allsorts and celebrating our Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is superleuk!!!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fabulous shelf card, perfect for our Birthday at Allsorts. Thank you for sharing. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a fun card! Thanks for joining us at 613 Avenue Create!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So beautiful and fun! Love the pop up fold! Thank you so much for sharing with us at the Love to Scrap Challenge Blog! - Sabra & Holly Gerdes, The Crafting Duo!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment