Volgers

zondag 6 februari 2011

Blogaward gekregen

Ik las zojuist op het blog van Mieke dat ik van haar een Blog award had gekregen. Ik voel me hier natuurlijk enorm vereerd mee. Ik kijk graag bij Mieke op haar blog omdat ze prachtige dingen maakt. Mieke was mijn allereerste volger en daardoor blijft ze voor mij speciaal.



Ik mag deze award nu gaan doorgeven! Er zitten wel enige regeltjes aan natuurlijk........
Maak een post waar je de 'LOVE blog' in plaatst. Je moet ook de blog van de persoon die je de award gaf linken in je bericht en hem/haar laten weten dat je het accepteerd! Je kan vervolgens kiezen uit 3 tot 5 favoriete blogs die je tevens linkt in je bericht.Ik geeft de award aan de volgende personen:

Joke (door haar ben ik begonnen met kaartjes maken en we delen vaak afdrukjes en stansje met elkaar)
Anne (mijn dochter, die sinds kort haar eigen blog heeft en waarmee ik al veel gezellige  frobel middagjes heb beleeft.
Merel (ons buurmeisje die graag bij ons aanschuift om mee te doen aan onze frobelmiddagen)
Marijke en Chantal
Frosien

Ik hoor graag of jullie hem accepteren. Ik kijk altijd graag op de blogs van al mijn volgers rond en zou dus het liefste iedereen de award doorgeven, maar dat mag helaas niet.
Groetjes Aartje

3 opmerkingen:

  1. Tjee...nu schiet het schaamrood bij mij torenhoog omhoog... Wat een lieve woorden meid...THNX!!!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi mama,

    Ik accepeer hem natuurlijk!!!

    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aartje, Tjeetje wat lief en een eer, dankjewel en natuurlijk accepteren we de award! Zet hem vanavond op onze blog.
    Lieve groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment