Volgers

zondag 15 mei 2011

Lief (toch nog een beetje moederdag)

Vorige week was het moederdag. Van Anne kreeg ik een kadobon van Zo-wie-zo. (Zo wie zo heeft ook een leuke candy kijk maar eens op hun blog)
Ze had deze bon van haar eigen zakgeld gekocht. Lief he.
Gisteren zijn we met zijn tweeen naar de stad geweest om hem in te wisselen.
Ik heb er mooie vellen papier van Tilda van gekocht, bijpassend cardstock en 2 bosjes bloemen en nog wat lint.


We ontdekten deze week in onze tuin een nestje koolmezen. Het nestje zit in een oud vogelhuisje wat uit een boom gekomen is maar al een tijdje achter de garage op de grond staat. Toen ik deze week de was buiten op hing was moeder koolmees toch wel erg van de leg en bleef maar in de boom zitten fluiten naar me. We zijn toen eens op onderzoek gegaan en vonden een nestje met een heel gezin.


Schattig he.

Groetjes Aartje

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie dingen gekocht zeg Aartje! Wat lief van je meid dat ze dat zelf bijelkaar had gespaard:-)
    Groejes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht Aartje, dat wordt weer gezellig freubelen. Scattig dat nestje koolmezen........
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg dat je zo verwend bent met moederdag! Erg leuke dingen heb je ervoor uitgezocht!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super kaart! en die foto is super zeg... Wat gaaf dat je dat zo dicht bij hebt!! (goed scrap materiaal!)
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment