Volgers

vrijdag 20 juli 2012

Sportief

Hallo allemaal,

Ook voor mij komt de vakantie in zicht, maar omdat onze buurjongen en vriend van onze zoon na de vakantie jarig is, bestelde Thomas maar alvast een kaartje voor hem.

Het moest een sportieve voetbalkaart worden.

Ik heb gebruik gemaakt van de sketch van sunday sketch
De stempel is een digi van Kenny K Anime Soccer genaamd. Het papier is van Magnolia.
Verder nog twee lintjes, een tekststempel van Marianne en de naam van Max met de Tim Holz stanslat Typeset. Ik heb maar weinig kleuren gebruikt, alleen zwart en groen.



Ik heb een aantal voetballen met een 3d blokje wat verhoogd opgeplakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, Thomas was er tevreden over. Zelf heb ik toch altijd het gevoel dat er iets mist aan kaarten voor jongens.

Ik stuur deze kaart in bij.
http://sundaysketchandstamp.blogspot.nl/2012/07/challenge-115-claires-sketch.html
http://kennykskraftykrew.blogspot.nl/2012/07/challenge-102-get-sporty.html
http://cardcrafterscircle.blogspot.nl/2012/07/challenge-32-children.html
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/2012/07/challenge-34.html
http://craftsandmechallenges.blogspot.nl/2012/07/challenge-93-rnb-ribbon-and-bow.html
http://toptiptuesday.blogspot.nl/2012/07/challenge-81-its-all-about-circles.html

En nog even een foto van hoe mooi het bij ons in de omgeving is voor als je nog een leuke vakantiebestemming zoekt (gemaakt afgelopen zondag bij Hoog Buurlo)

Groetjes Aartje

18 opmerkingen:

  1. wat een stoere en gave jongenskaart. Toppertje hoor. Die foto is prachtig. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great card and the raised footballs are FAB.
    Thanks for sharing with us at Sunday sketch and stamp.

    Claire (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou er mist niets aan de kaart hoor, hij is prachtig,
    en wat een mooie foto, je hoeft niet ver om iets moois te zien.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zo met dat voetbalpapier en die voetballer! Tja, volgens mij blijft dat altijd wel, dat we iets missen op mannenkaarten. Ik ben ook alweer over de volgende aan het denken maar er komt gewoon niks uit...
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Terecht is je zoon er tevreden over want hij is helemaal leuk Aartje!! Vooral die verhoogde voetballen geven hem net dat beetje extra en er ontbreekt helemaal niets aan!!! Schitterende foto!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig kaartje zeg!! Hele leuke sportieve kaart. Mooie digi, ik heb er net 15 (!) gewonnen. Helemaal blij ermee. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi aartje
    nou dit is echt een stoere jongenskaart geworden en erg leuk met dat voelbalpapier!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute card, perfect for our challenge, thanks for joining us at Kenny K's
    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha Aartje,

    ja ja er is wifi....maar niet optimaal, hoor. Gelukkig kan ik af en toe wel kijken en dat is maar goed ook, anders had ik deze kaart van je gemist! En hij is super!! Wat leuk die verhoogde balletjes. Een echte stoer jongens kaart.
    Kan me voorstellen dat Thomas hem goedgekeurd heeft...nu Max nog!

    Groetjes en alvast een fijne vakantie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fantastic sports card! The soccer balls fit perfectly with our circle challenge. You've created a wonderufl scenery here and the depth is perfect. :)

    Thank you so much for playing along with us at Top Tip Tuesday!
    Remember you can enter up to 3 projects and 3 tips.
    Have a great one!
    Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great boy card, love all the soccer balls and how you popped some up. Thanks for joining the All About Circle Challenge at Top Tip Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Aartje,

    Ik vind het vaak ook lastiger hoor, die jongenskaarten,
    maar ik vind hem erg geslaagd!

    Dit papier is erg leuk voor jongens.

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous card. Love the theme. Thanks for playing at Kenny K`s Krafty Krew this week. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Aartje,
    Wat een STOER kaartje is dit met die verhoogde voetballen.
    Alvast een hele fijne vakantie toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Aartje,
    Thanks for playing in our Children Challenge this week at Card Crafter’s Circle. I really like how you have created this cute card, great soccer ball background!! I love this digi scene you created it feels like I'm at Soccer training!
    Hugs
    Trish Munro
    http://trishandtreasure.blogspot.com/
    Card Crafter’s Circle Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastic card. Lovely male card. Thank you for joining us at Sunday Sketch & Stamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Halo Aartje: dit is een fantastische kaart. Ik houd van de kleuren (zij zijn van mijn team, Celtic). Dank u voor het delen met ons aan de Card Crafter's Circle. Vergeef alstublieft mijn Nederlands - ik spreek het dikwijls of goed niet.
    Gejuich,
    Pauline (Australië)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a great soccer card and i love the dimensions you put on your card w/the ball! Thanks for joining us at Card Crafter's Circle and please come back again!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment