Volgers

dinsdag 2 juni 2015

Zon, zee en strand

Hallo allemaal,

Vandaag  is er weer een nieuwe challenge gestart bij Craftliners. Deze keer een kleurenchallenge: Turquoise, zand en geel.

Ik denk dat ik met mijn kaart een voorziene blik had want het goede en vooral warme weer is in aantocht.
Ik heb deze  keer gekozen voor het papier van Graphic45 By the sea. Daar krijg je toch meteen een zomergevoel van.
De basis is een kaart van kraft. Hierop het designpapier van Graphic45. Uit het papier heb ik ook 2 afbeeldingen gehaald. 
De schelpenrij heb ik apart uitgeknipt en met foam verhoogd opgeplakt. Het zandkasteel en de vlieger (voor mij 2 ultieme stranditems) zijn gemaakt met de nieuwe peel offs van Aurelie. Het zandkasteel heb ik op kraftpapier geplakt en daarna uitgeknipt en de vlieger heb ik op aquarelpapier geplakt en daarna gekleurd met Pitt stiften. Je ziet dat je er dus alle kanten mee op kunt.
De rand met sterren is gemaakt met een stans van Taylored Expressions (skinny mini borders). Tot slot nog een paar plaksteentjes.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Ik hoop dat jullie deze maand allemaal meedoen met onze challenge. Voorwaarde is dat er een product op je kaart zit die Craftlines verkoopt. Dat kan een Bestiestempel, scrapberry's zijn of bijv 1 van de vele leuke papierlijnen. Kom ook even een kijkje nemen wat mijn collega's voor mooie voorbeelden hebben gemaakt.




14 opmerkingen:

  1. Zomers!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat de zomer alsjeblieft snel komen ;) Aan jouw kaartje zal het niet liggen, dat is leuk en super zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aartje,
    nou zeg, dat hebben we wel nodig. We hebben de houtkachel aan en ik zit met een dikke trui aan!
    Jouw kaartje is erg leuk en zeker zomers. Ik ga kijken of ik mee kan doen. Heb wel artikelen van al die merken...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zomers kaartje...laat de zon maar komen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Aartje dit zomers vintage kaartje....geweldig leuk!!!

    http://www.scrapping4funchallenges.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely vintage card Aartje, very summery, I love the beach rules and the image, lots of lovely details, thanks for joining us at The Paper Creator challenge, good luck, hugs, Colette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een zomergevoel krijg ik zeker van je superleuke kaart! Mooi qua samenstelling, veel op te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk zomers kaartje! Heel mooi!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aartje. Wat prachtig deze kaart zo met de kaartjes. IK heb deze ook in de handen gehad mocht GD zijn bij srap - cards en heb een kaart met dit papier gemaakt . IK ga ook bij deze uitdaging meedoen. Dat blokje papier is zo leuk . Ook mooie plaatjes. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje, prachtig!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig papier ! en een heel mooi strandkaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. such a lovely vintage-style card!
    Thanks for playing along in the 613 Avenue Create Challenge.
    Hugs,
    Natalie
    INKognito

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful , thank you for joining us this month over at the Crafting Musketeers Challenge Blog xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment