Volgers

woensdag 20 september 2017

Winter wonderland

hallo allemaal,

Vorige week was ik jarig en kreeg ik van mijn zus en schoonzus een mooi hobbypakket. Hierin zaten diverse producten van de Woodland Winter serie van Studio Light. Prachtige lijn waar ik met heel veel plezier gelijk mee aan de slag ben gegaan. De eerste kerstkaart van dit jaar als resultaat.


Ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches en gebruikte een aantal velletjes design papier uit de paperpad. Ook het plaatje is van deze serie.  Net als de bladeren onder de strik.

Alle randen heb ik eerst gedistresst en daarna aangezet met wat gesso. De basis is kraft wat vervolgens weer terug komt in de ster onder het plaatje (Noor Design) en de tags (Whimsy). De kaart is afgemaakt met stempeltjes van Aurelie, een strik en wat houten sterretjes (Xenos).

Ik wordt wel blij van deze lijn en ik hoop dat jullie dat ook van mijn kaart worden.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

De volgende kaart met deze lijn is inmiddels "in productie", dus je zult er snel wel meer van zien. : )

Groeten Aartje

p.s. ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik enorm achter loop met jullie blogs bezoeken. Hoop dat binnenkort weer een beetje in te lopen. Maar september is hier altijd een enorm drukke maand.

24 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Aartje. Je hebt een cadeau gekregen dat wel aan je is besteed en dat blijkt wel weer bij het zien van dit mooie kerstkaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Aartje! Het is een prachtige kaart die je met je nieuwe spulletjes hebt gemaakt. Heb de paperpads van deze serie ook ben er helemaal weg van.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das nog eens een geweldig cadeau! Leuk om er meteen mee aan de slag te gaan en er zo'n mooie kaart mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Aartje!!! :-D
    Leuk om gelijk met je cadeautje te kunnen gaan 'spelen' ;-)
    Het kaartje is prachtig!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zus dat je er gelijk mee aan de slag bent gegaan en hij is echt heel mooi geworden. Volgens mij heet deze lijn "woodland winter" toch? Even ter correctie. Ik zal die van mij ook snel eens op mijn blog zetten. Echt een serie waar je veel mooie kaarten van kunt maken. Deze is echt schattig met die leuke hondjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant card and thanks for joining us at Winter Wonderland and hope you will join us again. Carol S. DT

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Aartje...en wat leuk om zulke leuke knutselspulletjes te krijgen ..
    en daar heb je een super leuke winterse kaart mee gemaakt..
    heeft een stoere uitstraling door het 'hout'papier....Heeeeel mooi gedaan!!!
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lees dat je jarig bent geweest, alsnog proficiat, je kaart is prachtig, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Aartje super de sup leuk gemaakt. IK heb gisteren je kaart op de bus gedaan. Had in het hoofd dat je 22 of 23 sept jarig bent.... IK zag het in mijn boekje dat het de 15e was..... Leuke materialen heb je gekregen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card ..... love the vintage look. Thank you for playing along with the Happy Little Stampers Christmas challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd! Je hebt een mooie kaart gemaakt met je gekregen spullen. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief dat je zo'n gaaf pakket hebt gekregen! Ik kan me voorstellen dat je er gelijk mee aan de slag bent gegaan. Het resultaat is dan ook super mooi. Ben helemaal weg van die lieve dieren op het plaatje. Mooi gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Aartje! Gaaf die takjes met dat lint en touw.... en belletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for sharing your lovely crafting for CCAYR September challenge, Hazel, DT, also my CHNC 351 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for September - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card, I love the frosty look.
    Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute card! Love the image and the fabby colours! Thanks for joining us over at the Winter Wonderland this time.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our RIBBON GIRL challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alsnog gefeliciteerd, Aartje, en wat een mooie spullen zaten er in dat mooie cadeau.
    Je 1e kerstkaartje is prachtig geworden.
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. These dogs look so adorable!! Love the shabby look of this card, beautiful colors and details! Thanks for joining us at HLS September Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. LOVE this card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CARDS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *If this comment is late I apologize! I’m having major issues lately trying to leave comments due to the stupid ROBOT silliness!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh how cute! De hele lay-out met gedistresste randen en gesso is erg gaaf. Je brengt me op een idee, een extra swung....voor de kerstkaarten.
    Heerlijke sfeer, en ja het is alweer oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh I love this card! Thanks for sharing it with us at ABC Christmas Challenge. Lisa DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment