Volgers

vrijdag 8 december 2017

Little drummer boy

Hallo allemaal,


Kennen jullie die muziek van the little drummer boy? Als je het niet kent moet je het maar eens opzoeken. Ik moest aan deze muziek denken terwijl ik met deze kaart bezig was die ik voor het Craftlinersblog maakte.




Voor mijn doen is dit een hele kale kaart, maar ik vond dat er in dit geval niet al teveel frutsels op de kaart hoefde.

Ik ben begonnen met een basis van rood  cardstock. Hierop een vierkant van wit cardstock waarop ik  met een zwarte fineliner een raster gezet. De kerstboom is gemaakt met hotfoil en de Todo machine. 
Het leuke mannetje is gemaakt met een stans van ByLene. Je kunt met deze set naast een trommelaar, ook een gitarist een een harmonica speler maken. Een veelzijdige set dus. 
Ik stanste dit mannetje met zijn trommeltje uit cardstock van Aurelie en Papicolor. Ideaal om wat restjes papier op te ruimen.

Om nog wat extra kerstgevoel te creeeren heb ik bovenin met een stans Aurelie wat kersttakjes en maakte dat af met een strik en wat belletje. Op deze manier maakt de kaart ook echt een geluidje (lol)



Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:


christmas card all year round, crafty hazelnuts, the sketchy challenge, 613 avenue create, card mania, crafty calender, cut it up (the little drummer boy), dream valley, fab 'n funky, webshop Anma Creatief, 4 seasons swap, Double Dwinter wonderland,
Cas on Friday


Zoals jullie wellicht al gemerkt hebben, laat ik weinig reacties achter op jullie blogs op dit moment. Het is hier enorm druk en de tijd ontbreekt helaas op dit moment.
Ik hoop dat ik binnenkort wat meer tijd heb om weer lekker rondjes te bloggen.



Groeten, Aartje





20 opmerkingen:

  1. Kaartje al gezien bij Craftliners! Hij is leuk, vooral die rode belletjes staan gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geinig mannetje, heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Aartje. Leuk takje boven. Heel mooie afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart Aartje,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning. Lovely design and gorgeous colours used for our "It's beginning to look a lot like Christmas" challenge, sure suits our theme beautifully ...hope to see you next challenge.. Double D Challenges{DT aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig Aartje.....niet te druk....heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute! That little Drummer Boy is adorable! Love the scene you have set with your beautiful tree and holly and berries--which make for a perfect accent. Well done! Thanks for playing along with us at the Double D Challenge Blog, It's Beginning To Look A Lot Like Christmas, Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Little Drummer Boy is a favorite of mine. You sure captured his happy mood at being able to play for the newborn king.

    Thanks for joining us for our Christmas Song challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje Aartje. De film ken ik niet jammer genoeg. Schijnt erg mooi te zijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gave kaart Aartje. Leukaangekleed . En zo kaal vind ik hem niet. Bovenaan vind ik het prachtig gedaan. grts sleny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OMG what a cute, cute creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Red & White with optional touch of Green’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke CAS-kaart, mooi! Bedankt voor het meedoen aan onze 3e 4SSC.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for sharing your lovely crafting for CCAYR December challenge, Hazel, DT - thank you also for entering this for my CHNC challenge extra for December. x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a fun card! It's great! Thanks for joining us at CCAYR for our December challenge and hope to see you again! Tammy - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk en mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke CAS kaart.
    Bedankt voor je deelname aan onze 4-SSC .

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super cute card and little drummer boy....thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, this is such a fun card. The little guy made me smile. :D Thank you for playing with us at The Sketchy Challenges! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, Aartje! Zo geinig met dat soldaatje.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Cute card Aartje. Thanks for sharing with us at Crafty Calendar and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment