Volgers

vrijdag 12 januari 2018

Oud?

Hallo allemaal,

Fijn dat je vandaag weer langs komt op mijn blog, voor het kleuren met potlodenblog maakte ik deze vrolijke mannenkaart.

De digi die ik voor deze kaart gebruikt heb is er eentje van Doctor  Digi house of stamps en heet Ambrose Dunterton, ik viel gelijk voor hem (lol). 
Voordat ik ga kleuren zoek ik altijd al welk papier ik wil gebruiken. Ik had bruin tinten in  mijn hoofd voor een mannenkaart, maar toen ik een heel oud blokje van Avec tegenkwam met de leuke ruitjes wist ik dat ik hier mee aan de slag wilde. Vraag me niet waarom maar bij oude mannen denk ik aan ruitjes overhemden. 

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. 
De gebruikte kleuren zijn:
Groen: 171, 168,  167
Blauw: 151, 246, 157
Huid: 132, 189, 188
Pantoffels: 274, 275, 175, 181
Haar/baard: 270, 271
Spencer: 115, 117

De gebruikte stansen (wandelstok en nette schoenen) zijn van Tattered Lace.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges
De Egel, Knutsels en Kadootjes (groen, blauw, oranje) ccc digi creations, crafting from the heart, crafty sentiments, creative craft cottage, digi choosday, KIC, little miss Muffet, scrapbook stamp society, Tuesday Throwdown, crafty creationsPenny's papercrafty, Ally's Angels.

Ik ben benieuwd van jullie van deze knapperd vinden, ik lees het graag in de reacties.

24 opmerkingen:

  1. Nou dat is weer knap gedaan zusje. Ik vind dit ook wel kleuren voor een oude mannenkaart hoor. Geruite overhemden, baard en een pijp.....helemaal compleet hoor. Alles past. Nu nog een oude man vinden die zo'n kaartje kan waarderen. Chris z'n vader misschien?
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook erg leuk. En de kleuren zijn zo mooi ! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ruitjesoverhemden en oude mannetjes...Tof kaartje, leuke kleuren, helemaal tof zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke oude mannenkaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje geweldig en wat een mooi kleurwerk. Bedankt voor je deelname aan onze bingo bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card just makes me smile. Love the stamp and your coloring as well as that gorgeous pattern paper
    Thanks for joining us at Digi Choosday
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun card. Love the details and cute digi. Thanks for your entry in our challenge at Tuesday Throwdown Blog. Happy Crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel leuk!! Snap dat je voor hem viel? Het blokje heb ik ook nog ergens in een laatje. En ik snap dat je aan een mannenkaart moet denken bij dit ruitje. Volgens mij is dat in de mode geweest met spencers, die in d ejaren 80 werden gedragen. Dank je wel voor het meedoen binnenstad van K&K en van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha leuk die opmerking van je geruite overhemden. Zo heb je het goed opgelost om geruit papier te gebruiken. Heel mooi gekleurd hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi super. Gezellig dat je meedoet bij Crafting from the Heart Challenge Blog.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Super tof dat je meedoet met onze '#49 Sketch' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so fun! Your amazing coloring brings this fella to life! Wonderful; thanks for sharing with us at Digi Choosday! ~ Katrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super card with wonderful colouring and great design. Thanks for sharing your work at Scrapbook Stamp Society. Good Luck and hope to see you again next time.
    Carole x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, hij is grappig zeg! Ja die ruiten doen inderdaad denken aan mannen. Ik hou het maar netjes, Haha . Je hebt ook zulke truien,.... maar mooi uitgevoerd, mooie en frisse kleuren. Dank je wel voor je deelname bij de sketchuitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card !Thanks for join us at
    ScrapbookStampSociety Challenge.
    Hope to see you again and good luck.
    Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is superleuk Aartje, zowel de knapperd die je zo mooi ingekleurd hebt als je kaart. Heel gaaf die frisse kleuren en de sketch van De Egel is duidelijk te herkennen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige digi en zo mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave digi en zo'n leuke kaart, de kleuren zijn ook zo mooi helder. Knap gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super gaaf Aartje

    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is really fun, thank you for sharing it with us at Digi Choosday crafty hugs Julia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabulous card.. love your coloring.Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges.Hugs xx Deepti Aggarwal

    BeantwoordenVerwijderen

  22. ann van dijk8 gennaio 2018 19:37
    Beautiful card and great idea. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje, leuke digi en heerlijk fris van kleur.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a fun card! Thank you for joining us at CCC Digi Creations. Cindy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment