Volgers

maandag 16 juli 2018

Sterkte of beterschap?

Hallo allemaal,


Zoals ik onlangs al vertelde was Joke hier een paar dagen. Een oom van ons is ziek en moet een flink behandeltraject ondergaan. Ik vond dat je dan een kaart met beterschap moest sturen, maar Joke vond dat sterkte ook heel goed kan.

Deze keer dus een beterschapskaart met de tekst Sterkte. Joke heeft me overtuigd. Ben benieuwd wat jullie vinden.



De kaart is dus bestemd voor mijn ome Evert. In zijn werkbare leven was hij boer. Het plaatje is Syta van Gelderen. Het papier is een combinatie van wat oude vellen.

Omdat mijn oom veel kippen had heb ik gewerkt met de kippengaas embossingfolder van Marianne Design en de kippengaas stans van Crealies. De klompen zijn van Joke en volgens mij van Marianne Design.

De sketch is van Cheerful Sketches.


Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges
Cheerful Sketches,  Brown Sugar, Jacqueline Pannekoek.


Geniet van de zomer en tot de volgende blogpost.


Groeten, Aartje

9 opmerkingen:

  1. Inderdaad sterkte kan prima. Mooie kaart voor je oom. Veel sterkte gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart zeg, het zou iets voor mijn vader kunnen zijn. Ik vind dat beiden wel kan, je hoopt toch dat hij met de behandelings traject hij weer beter wordt. Als iemand echt niet beter wordt zou ik alleen maar sterkte of zoiets te gebruiken. Groetjes,Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje en sterkte kan ook Aartje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt voor jullie oom. Mooi met klompen erop Aartje. Wat gezellig dat jullie samen aan de knutsel zijn geweest. .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige Beterschapskaart!
    Mooi persoonlijk tintje aan gegeven.
    Heel leuk gedaan!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem nog steeds echt super Aartje. De kleurencombinatie is gewoon apart maar het heeft echt iets. En natuurlijk echt passend voor ome Evert.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for playing at Brown Sugar Challenge - I wish you luck.
    Happy Crafting
    Dawn (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card, pretty papers, excellent color combination! Thank you for joining in the challenge fun at Brown Sugar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie, toepasselijke kaart voor je oom!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment