Volgers

zondag 12 augustus 2018

Kinderkaart

Hallo allemaal,

Ik was vanochtend aan het bedenken wat ik zou gaan doen vandaag en ik zag de reminder van Knutsels & Kadootjes voorbij komen. Die hebben deze keer een leuke sketch en ik dacht daar kan ik wel wat mee. Ook de challenge van Marianne Design zat nog in mijn hoofd en deze 2 heb ik dus gecombineerd.


De basis is een dubbele kaart van 12,5 x 15,5 cm. Hierop blauw cardstock en vervolgens het oude designpapier van Eline's Beachhouse (PB7043).
Het hertje van Marianne design (COL1401) blijft natuurlijk heel schattig voor kinderkaarten. Ook het tekststempeltje is van Marianne Design en komt uit de set Eline's tab (COL1314).

Ik wil deze insturen voor de volgende challenge:

Ik ga nog lekker even zitten kleuren. 

Groetjes Aartje

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Aartje! leuk dat je meedoet met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch he......jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Aartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dit kaartje met deze sketch gemaakt Aartje het hertje blijft leuk om te gebruiken...
    groetjes Rosina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superlieve kaart met het hertje Aartje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aartje,
    wat leuk dat je zo geïnspireerd werd door onze voorbeelden. En ik moet zeggen dat je kaart heel gaaf is! Het hertje is zo lief en past zo goed op de sketch. Zelf heb ik hem niet, maar wie weet dat ik hem nog eens aanschaf. Hoewel er hier ook nog liggen die ik nog nooit gebruikt heb.....
    Dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is het toch. Hij is prachtig, heb hem zelf ook. Mijn kleindochter was er weg van. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje met het schattige hertje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke uitwerking van de sketch!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan hoor zus, dat lieve hertje is zo schattig die doet het altijd goed op een kaart.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd heerlijk als je aan het bedenken bent wat je kunt gaan maken en je wordt 'geholpen' door twee challenges ;-) Het resultaat mag er zijn. Het is echt een superlief kaartje met dat hertje erop. Nog veel gekleurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk Aartje deze kinderkaart . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh dit hertje van MD is ook al zo schattig.... je ziet de MD-beestenboel overal opduiken :).
    Prachtig papier heb je gebruikt. De sketch van K&K is inderdaad héél leuk!
    Alvast fijn weekeinde en wellicht tot gauw.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig zag je ons voorbij komen. Anders had je deze prachtige kaart niet gemaakt!
    Dank je wel voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love the design of this card. The deer is so cute on the outside of it. Very well designed. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment