Volgers

maandag 9 september 2019

Beterschapskaart

Hallo bloglezers,


Voor het blog Creaties met Papier maakte ik deze kaart

Ik heb me voorgenomen om wat attenter te zijn met kaarten sturen. Ondanks dat ik heel veel kaarten maak, verstuur ik ze in verhouding weinig en ik heb me dus voorgenomen om wat attenter te gaan worden.

Een goede reden om iemand een kaartje te sturen is natuurlijk als iemand ziek is. Vandaag dus een beterschapskaartje.

Het is een relatief klein kaartje: 10 x 15 cm en de basis is gemaakt van Anjerwit.
Hierop het prachtige gemarmerde papier in de kleur blauwgroen.
Hierop weer een cirkel uit Anjerwit.
En daarop in allerlei vrolijke kleuren het fruit (Marianne design). Hier is ook de tekststempel van.

Omdat papicolor heel veel verschillende kleuren en tinten heeft vindt je voor de fruitsoorten altijd een kleur die past en dat is heel fijn.


Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart (om weg te sturen, hihi)!!
    Prachtig hoe je het hebt opgebouwd.
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt. Nu nog wegsturen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie beterschapskaart Aartje!...daar maak je vast wel iemand heel blij mee.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart! Kleuren passen inderdaad perfect bij het fruit. Ik ben benieuwd naar je volgende kaarten en ga je volgen

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een vrolijke beterschapskaart! Heel leuk met het fruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card, thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello… Your card is lovely… Thanks for sharing it with us at Crafty Friends. It fits perfectly with our ‘Autumn Colours’ challenge theme. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je heerlijk vrolijke kleuren gebruikt Aartje! Daar knapt een mens toch gelijk al wat van op als je zo'n kaart krijgt!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verantwoord kaartje heb je gemaakt.
    Hier zal de ziek vast snel weer van opknappen.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment