Volgers

zondag 24 mei 2020

Oud Werktuig

Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie het al gelezen, maar het blog creaties met papier waar ik in het DT zat is gestopt. Ik heb nog wel een aantal kaarten die ik nog niet op mijn eigen blog gezet had en die ga ik dus langzaam hier maar eens plaatsen.

Vandaag heb ik dus een mannenkaart voor jullie.

De basis is een kaartvorm van Dutch Doobadoo en deze heb ik in 3 kleuren uitgeknipt. De taupe kleurige laag heb ik door een embossingfolder gehaald met gereedschappen erop. (Hier zie je nu de kaart af is helaas niet meer zo veel van)


De tandwielen heb ik uitgestanst uit zwart cardstock, daarna even in de versamark gedrukt en vervolgens bestrooid met embossingpoeder (clear). Dit hoeft niet heel netjes omdat ik dat wel vond passen bij het oude werktuig op het plaatje. Het clear embossingpoeder geeft een heel mooi glansje aan de tandwielen. Ik hoop dat dat op de foto te zien is.


De tekststempel is van Craft Emotions

De kaart is afgemaakt met wat gestanste gereedschappen.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
De egel, mijn hobbyhonk, girlz creative crafts, aud sentiments, craft rocket, crafty catz, creative craft cottage, unicorn

Ik wil jullie een fijne week wensen.

Groetjes Aartje



20 opmerkingen:

  1. Een mooie combinatie van plaatje, malletjes en kleuren.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Aartje. De kleuren vind ik heel mooi bij elkaar. En natuurlijk viel me het plaatje meteen op met de wielen! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave mannenkaart!! Aartje :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brilliant card design . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart Aartje!...leuk mal heb je gebruikt ook dat zwart met rood steekt mooi af bij elkaar.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great masculine desing,

    Thanks for playing along at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke mannenkaart met dit mooie plaatjes. Heel leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. a great male card with your picture and embossing, thanks for sharing at Crafty Catz challenge
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perfecte mannenkaart in een leuke vorm. Fijne dag nog, geniet van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic card and design. Thank you for joining us at Aud Sentiments Challenge Blog
    Best Wishes Lisa xx
    craftycard-designs.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk geheel heb je ervan gemaakt. Het model Kaart, de wielen met embossing. Dank je wel voor het meedoen van de wielenchallenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stoere mannenkaart! Een beetje vintage stijl! Erg leuk gedaan en deze vorm vind ik heel mooi hierbij passen! Bedankt voor je bijdrage aan onze uitdaging van Girlz Creative Crafs! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke stoere kaart! Leuk dat je meedoet met onze 1e challenge bij Girlz Creative Crafts, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuke en stoere mannenkaart! Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende mannenkaart Aartje! Prachtige kleurencombinatie!
    Fijn dat je weer meedoet bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastic design with loads of great detailing. Love it. Would love to see you sharing this fantastic design at the new “Masculine Cards" Facebook group to help inspire creativity. Hope you'll join us! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment