Volgers

maandag 20 juli 2020

Tekenles Appel

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie eens iets heel anders zien, dus geen kaart.

Sinds een aantal weken volg ik tekenles bij Martines Fine art. Ik ken Martine al heel wat jaartjes omdat onze zoons bij elkaar in de klas zaten op de basisschool en jaren vriendjes waren.

In coronatijd lagen voor Martine de reguliere fysieke lessen natuurlijk ook stil en is ze overgestapt op digitaal lesgeven.
Al heel lang wilde ik de lessen eens gaan volgen en nu heb ik de stap ook echt gezet.  8 weken lang op woensdagochtend neemt Martine ons mee in de wereld van het werken met potlood.

Ons eerste project was een appel en die wil ik vandaag met jullie delen.
Op deze appel zitten vele laagjes kleurpotlood en ik was best trots op het eindresultaat. Je zou er toch zo je tanden in willen zetten.

Ik heb de appel getekend met mijn faber castell polychromos potloden en de ondergrond is Schut aquarelpapier.

De volgende 2 projecten zijn een bloem en een uil. Maar beiden zijn nog niet af en laat ik dus ook maar niet zien omdat ze nog in de ugly-stage zitten. (Hoop dat ze daar nog wel uitkomen 🤔)

Je kunt Martines fine art vinden op facebook, instagram of via haar website.
De cursus is overigens nog steeds te volgen. Dus denk je dat wil ik ook, kijk dan even op bijv. haar facebookpagina. Mocht je zo enthousiast zijn dat je het ook wil gaan doen, noem dan even mijn naam, dat levert mij dan weer wat op.

Groetjes Aartje 

10 opmerkingen:

  1. Sjonge, Aartje, jij hebt volgens mij een boel verborgen talent! Dat komt er nu wel uit! Heel mooi, Je zou er inderdaad zo een hap uit willen nemen! Echt geweldig! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is écht heel mooi geworden Aartje! Leuk stukje promotie voor Martine! Zal het eerdaags ook op mijn blog zetten 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow knap zeg. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!! daar zou je dus zo een hapje van willen nemen ;-)
    Ik vind het echt supergoed gedaan Aartje!!
    Heel veel plezier nog met de rest van de lessen.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow het is net echt je zou er inderdaad zo een hap van willen nemen.
    Ben benieuwd na je volgende lessen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt net een foto, echt prachtig getekend!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wha!!! echt heel erg knap!! Zal best veel werk geweest zijn, maar wat een mooi resutaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onwijs goed Aartje, hij ziet er uit om in te bijten zó écht!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hap, hap hij lijkt wel echt. Knap gedaan! X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment