Volgers

zondag 14 augustus 2022

Vierkantjes

 Hallo allemaal,

Mijn zus stuurt regelmatig een foto van een leuke kaart die ze op pinterest vind. Zo'n appje was de inspiratie om deze kaart te maken.

Ik zocht tussen mijn oude papier en vond een oud blokje van de Action met verschillende papiertjes die hier wel geschikt voor was. Ik combineerde het met wit en bordeaurood cardstock.

Ik sneed de vierkanties uit met een stansje van Aurelie en koos 2 opeenvolgende  maten. 


Het plakken is wel even een klusje want als je fout begint komt het niet goed. :)
Om de kaart af te maken een touwtje, een tekststempel (Craft Emotions) en wat plaksteentjes.

Het is echt wel iets heel anders dan wat ik normaal gesproken maak, maar wel leuk om eens te doen.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges

4 Seasons Swap
HobbyVision
Cardz4guyz

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Groetjes Aartje

10 opmerkingen:

  1. Wst een leuke kaart. Je hebt mooi papier gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan me die vakjes. Mooie kaart.
    Doe je zus de groeten!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, dat ziet er veel makkelijker uit dan het is! Dat weet ik. Het is een heel mooi kaartje.
    Leuk om te lezen hoe je aan het idee kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for joining the fun and playing along with our distress + grunge challenge over at Cardz 4 Guyz!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That is such a neat pattern and very nice papers, thanks for playing along with us at Cardz 4 Guys!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat is een stukje wiskunde dat patchwork, zeker als je diagonaal gaat plakken. Maar wat een geslaagd kaartje is het geworden, erg tof!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awesome card. Great colors and design. Thanks for sharing over at Cardz 4 Guyz.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Patterned Quilt cards are fun to make and yours turned out nicely. Adding distress coloring only enhances the aged patina of a well love Quilt. SO glad you joined us a C4G. Cheers, Jolanda - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke patchwork kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4 Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment