Volgers

maandag 26 september 2022

Uitdaging Nelleke - Aartje #2

 Goedemorgen,

Zo is het weken stil op mijn blog en nu ben ik er weer 2 x kort achter elkaar. Het is de laatste maandag van de maand en dat betekent dat Nelleke en ik weer een kaart laten zien waarbij we elkaar uitdagen.

Deze keer mocht ik de opdracht bedenken en die luidde:

Maak een kaart met het knipvel EWK1277 en gebruik daarbij in ieder geval de ronde stempels en het ribbelkarton. Papier keuze is vrij

Dit is mijn exemplaar geworden:



Ik koos voor de wielrenners en gebruikte de sketch van Cheerful Sketches. De basis is een kraftkaart en hierop papier van Marianne Design. Alle randen heb ik met distress inkt walnut stain aangezet. Natuurlijk het ribbelkarton en de ronde stempel van Joy!crafts uit het pakket. Ik heb er nog een klein sterretje aan toegevoegd en deze met donkerblauw touw vastgezet. (ik vind kaarten voor mannen altijd wat kaal, maar dat herkennen jullie vast wel)

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges



23 opmerkingen:

  1. 🤣🤣🤣 Wielrenners?? Laat ik nu op het eerste gezicht denken dat het raketjes zijn... tot ik de silhouetten ontdekte!!! Leuke stoere kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stoere kaart heb je gemaakt Aartje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aartje, hij is erg leuk! Dat plaatje heb ik ook gebruikt en getwijfeld hoe je hem moest gebruiken. Kan op twee manieren.
    En het papier is perfect bij het plaatje. En ja mannenkaarten zijn inderdaad vaal wat kaal....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je kaart geworden is. Dat blauwe papier maakt het geheel wat pittiger, dat was bij mij een struikel punt door het geblokte papier. Ook leuk om te zien dat we dezelfde sketch hebben gebruikt maar de kaart totaal anders is.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card layout and fun images. Thanks for playing along with us at the Polkadoodles Digi Choosday Challenge.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great use of the layered papers and adding the distressed detail. Fabulous card! Thanks for joining us at Cardz 4 Guys.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mannenkaarten hebben jij en Nelleke gemaakt, leuk om elkaar zo uit te dagen!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke mannenkaart heb je gemaakt met de schets van Cheerful Sketches. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card .. love the design and elements use
    Thank you for joining us at Digi Choosday Craft Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a fun card and I love the blues and Kraft combination

    Thanks so much for joining us on the Polkadoodles Wk 38 Digi Choosday challenge….

    Love and crafty hugs from

    Wendy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart!! Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice card Aartje. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke uitdaging met z'n tweeen. Mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke mannenkaart. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4 Season.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige mannenkaart Aartje....wat leuk gedaan met het ribbelkarton!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend leuk dat jullie elkaar uitdagen Aartje! Jouw uitwerking van je eigen opdracht is zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastic!! I did have to zoom in to figure out the image...super cool!! I have a friend who rides competitively...this would make a great card for him!! Thanks for playing along with our "distressing" challenge over at Cardz 4 Guyz...you rocked it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful card. Great colors, image and layout. Thanks for sharing over at Cardz 4 guyz, Crafty Catz.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely card. Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Deze is zo leuk Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Grtjs
    Claudia
    DT Girlz Creative Crafts
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment