Volgers

maandag 27 maart 2023

Uitdating Nelleke - Aartje #8 cirkels

 Hallo allemaal,


Niet te geloven maar Nelleke en ik zijn alweer aan onze 8e uitdaging. Deze keer mocht ik kiezen en dit was de opdracht: werk met cirkels.  Er moet in ieder geval een rond plaatje en een ronde stempel verwerkt worden.

Hier is mijn exemplaar. 

Ik koos voor een plaatje met de barbeque uit het knipvel wat in het pakket van Nelleke zat. Toen ik onlangs bij mijn zus was en we samen aan de freubel gingen had zij er wel mooi bijpassend papier bij. Ik stanste een grote cirkel en een bbq stans uit. Om het cirkel effect nog wat te vergroten boven de bbq nog een stans met kleine cirkeltjes. En natuurlijk de ronde tekststempel met een verjaardagstekst.

Natuurlijk ben ik ook weer heel benieuwd wat Nelleke er van gemaakt heeft. Kijken jullie weer even mee? De ervaring uit het verleden leert dat we soms heel dicht bij elkaar liggen, maar soms ook mijlenver van elkaar afwijken. Elke keer weer spannend dus.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges

https://avenue613.blogspot.com/
http://allsortschallenge.blogspot.com/
https://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/
http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com/
http://pennyschallenges.blogspot.com/

Nelleke heeft me de volgende opdracht ook al doorgegeven en dan wordt echt een breinbreker. Ik heb nog geen idee hoe ik die opdracht aan ga pakken, dus dat wordt nog spannend.

Fijne dag,

Aartje


15 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging met de cirkels, gezellige dat je bij Joke aan de freubel was Aartje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van ronde vormen en dus vind ik deze opdracht een heel leuke, met superleuk resultaat. Tenminste, bij jou, ik ga nu bij Nelleke kijken wat ze er van gebrouwen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere mannenkaart met de circles. Goed geslaagd. . Jullie hebben elkaar weer erg leuk uitgedaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jouw kaartje voor de opdracht is prachtig Aartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog niet bij Nelleke geweest, maar jouw kaart is heel mooi. Mazzel dat joke dat papier had liggen!
    Nu naar Nelleke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jouw kaart. Echt heel anders dan die van mij. Mooi hoe je de cirkels gebruikt hebt met de BBQ.
    Dus deze maand liggen we heel ver uit elkaar. Dat is nou juist zo leuk.
    Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marvelous card for the grill chef or anyone who celebrates the BBQ season. Love the rich color and design. Thank you for sharing with us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card and hope it persuades the weather we are ready for some barbies. Many thanks for sharing at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lovely papers and a spring/summer feel with your B_B_Q , thank you for sharing at Crafty Catz challenge, Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card Aartje, I hope it won’t be long before we can get our barbecues out again. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is such a cool design. Thanks for taking part at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yum!! I am not sure we will be having BBQ's any time soon here in the UK but hope springs eternal!! Thak you for sharing this lovely card with us at Allsorts. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful creation thank you for joining in over at 613 this time. Do join in again we would love to see you there Elaine DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I am ready for a good BBQ! Nice card! Thanks for sharing at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment