Volgers

maandag 29 mei 2023

Uitdaging Nelleke - Aartje #10

 Hallo allemaal,

Het is vandaag alweer de 10e keer dat Nelleke en ik elkaar uitdagen. De tijd vliegt. Deze keer mocht ik kiezen wat de opdracht was en ik koos voor "reepjes papier".

Ondanks dat ik papier in overvloed heb (wie herkent dat niet) ben ik altijd op het idiote af zuinig op het papier. Ik bewaar allerlei kleine stukjes en reepjes.  Deze opdracht is dus een goede reden om die reepjes te gebruiken. 

Ik ben begonnen om een cirkel uit te stansen en hier reepjes achter te plakken. Designpapier is in lekkere frisse groene kleurtjes en komt uit het pakket van Nelleke. Vervolgens uit groen een appel gestanst. Deze stans heb ik al heel lang, maar ik denk nog nooit eerder gebruikt. Vervolgens nog een tekststempel en wat Dew Drops uit het pakket van Nelleke.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/
https://avenue613.blogspot.com/
http://allsortschallenge.blogspot.com/
https://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/
http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com/
http://pennyschallenges.blogspot.com/

Kijken jullie ook weer even mee bij Nelleke wat zij er van gemaakt heeft?

Fijne dag vandaag.

Aartje


14 opmerkingen:

  1. Die stans van die appel is echt heel leuk. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan met de reepjes papier Aartje....het is een hele leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en ja hoor heel herkenbaar die kleine reepjes die ik ook altijd bewaar haha.
    Het lijkt net gewatteerd zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met de reepjes papier. Ik bewaar de restjes ook. Voor zoiets op jou kaart zijn de restjes heel geschikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ben ik dan, de kaart inmiddels geplaatst. Wat een leuk idee om de reepjes zo te gebruiken. Ondanks dat we het zelfde papier gebruikten, zijn de kaarten zo totaal anders. Dit is ook een hele mooie uitwerking van de reepjes, ik hou ervan. De appel stans doet het er prachtig bij, en nu dan toch gebruikt. Tot de volgende opdracht. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bewaar ook ieder klein, bruikbaar snippertje hoor en je ziet, het komt toch weer van pas.
    Je hebt een mooie beterschapskaart gemaakt, goed bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf met de strookjes! Leuke opdracht is het! En die appel is echt gaaf!
    Nu bij Nelleke kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GORgeous! I LOve your colours and design.
    Thank you so much for joining us this week at Crafty Catz.
    GDT Chrissyxx.
    I to have a box of strips x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Card! Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fabulous card! Love your color choice. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan met die reepjes. Ik bewaar ook altijd de kleinste stukjes papier, maar ik vergeet dat vaak weer te gebruiken. Dit is een goede manier. Dank je wel voor het meedoen aan Penny's Paper-Crafty Challenge. Succes.

    Groetjes Renske, Penny's DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment