Volgers

woensdag 12 juni 2024

oude auto

 Hallo allemaal,

Wij hebben lekker vakantie en na vorige week een week wandelen in Friesland (Zuiderzeepad, weer 60 km. afgevinkt) deze week nog lekker thuis.

Vandaag een mannenkaart. deze stond al een tijdje in de concepten, maar nu toch maar eens plaatsen.

Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop en het papier is van Joy!Crafts Cool Dudes. De teksten zijn van Marianne Design en de tandwielen van Cheery Lynn.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Fijne dag,
Groetjes Aartje

11 opmerkingen:

  1. een mooi gaaf kaartje Aartje....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke stoere kaart!
    En dat is leuk zeg, het Zuiderzeepad lopen! heerlijk dat je nog een weekje vakantie hebt, genieten maar
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart. En wat leuk het Zuiderzeepad lopen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mannenkaart met dit plaatje. Wat een leuke route hebben jullie gelopen. Nog fijne vakantie dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Aartje om weer een kaart van je te zien. Hij is mooi, het past allemaal goed bij elkaar. Heel wat afgewandeld afgelopen week. Best fijn denk ik. Met dat ik deze kaart zie, denk ik Oja, ik moet jou nog bericht doen, dus dat zetbik op mij todo lijstje. Nog fijne dagen groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart is het! Prachtig plaatje en moi papier en dan heeft de kaart niet veel meer nodig. Fijn wandelen in de vakantie.
    Fijne week nog thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a gorgeous masculine card!! Your papers are perfect and I love the colors in the image!! The die cut gears are the perfect finishing touch! Thanks for playing with Cut It Up Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige mannenkaart Aartje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. Love the image and layout. Thanks for sharing with us at PIP Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card - love the details you've added to this.

    Thanks for joining us at the Creative Fingers Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment