Volgers

woensdag 24 juni 2026

Gastdesigner Cheerfull Sketches

 hallo allemaal,

Onlangs won ik de challenge bij Cheerful Sketches en mocht ik gastdesigner zijn. Ik heb de kaart hier nog niet gepost dus bij deze alsnog. Deze sketch kun je nog tot einde van deze maand gebruiken.

Ik kreeg een mooie digi maar door de drukte lukte het me niet om deze te kleuren dus het werd een plaatje uit mijn voorraad ( Joy!Crafts) en een zoektocht in mijn oud papier voorraad. Ik probeer nog steeds om oud papier op te maken en dat lukt best goed (de voorraad is ook enorm dus ik pak eigenlijk nooit mis, dat herkennen jullie misschien wel)
Het papier is uit een oud blok van de Action en ligt hier al jaren. Het leuk van deze sketches is dat je allerlei stukjes papier hiervoor goed kunt gebruiken en ik heb ook echt een goed gevoel bij het opmaken hiervan. Ook de gebruikte stans van Marianne Design is een oudje. Maar ik vond dat deze eigenlijk heel goed past bij de lavendel van het plaatje.
De tekst bleef algemeen "Gefeliciteerd" en kan ik dus nog voor veel gelegenheden gebruiken.
Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

zaterdag 30 mei 2026

Uitdaging Nelleke - Aartje #33

 Goedemorgen allemaal,

Allereerst dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. 
Vandaag zijn Nelleke en ik er weer met onze gezamenlijke uitdaging. Al voor de 33e keer!

Deze keer was het Nelleke's beurt om de opdracht te verzinnen en zij kwam met een heel leuk model kaart. 

Een kaart waar echt diepte in zit maar die toch gewoon in een envelop kan. 
Ik koos voor het papier uit het pakket van First Edition en combineerde dit met de die-cuts van Decotime. (ook uit het pakket). Ik maakte de kaart af met een wolkjes en een tekst stempel van Joy.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
Ik heb voor de volgende maand al weer een idee voor Nelleke wat ik haar dit weekend ga mailen. 

Kijken jullie vandaag ook weer even wat Nelleke ervan gemaakt heeft?

Fijn weekend,
Aartje


maandag 25 mei 2026

gastdesigner Kleuren met potloden

 Hallo allemaal,

Wat leuk dat je vandaag weer langs komt op dit blog. Omdat ik één van de winnaars was bij Kleuren met Potloden mag ik vandaag gastdesigner zijn. Ik kreeg een hele mooie digi van Alex Syberia Design en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Als eerste heb ik weer in mijn oude papier voorraad gezocht en daar vond ik mooi papier van Basic Grey uit de serie Curio.  Papier in mooie warme gele, oranje tinten.

Vervolgens ben ik de digi gaan kleuren met Faber Castell Polychromos potloden.
De gebruikte kleuren zijn:
geel: 107, 108, 109
Oranje: 111, 113, 115
Groen: 172, 174, 173 en 170, 167, 267
voor de meeldraad gebruikte ik 188

Ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches.

Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges
http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/
http://allsortschallenge.blogspot.com/
https://beautifulblossomschallenge.blogspot.com/
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/
https://pixiessnippetsplayground.blogspot.com/ I used snippets of old papers
https://www.stampingsensations.uk/
https://www.welovestamping.co.uk/
https://4-seasonchallenge.blogspot.com/

Fijne 2e pinksterdag, geniet van het mooie weer.

Groetjes Aartje

 

zondag 26 april 2026

Gastdesigner Kleuren met Potloden

 Hallo allemaal,

Allereerst heb ik een vraag aan jullie: Hebben jullie ook dat als je een blogpost plaatst dat je deze niet in je leeslijst ziet verschijnen? Het duurde gisteren een dag voordat ik hem zelf zichbaar had in mijn leeslijst? Iemand enig idee wat het probleem is en zo ja wat de oplossing kan zijn?

Omdat er onlangs een kaart van mij in de top 5 belandde bij het KMP blog mocht ik gisteren gastdesigner zijn. Ik ontving een leuke digi van Last Minute Manda en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Het werd een babykaartje in blauw en bruintinten.


Ik ben erg druk om allerlei restjes papier op te maken. Zoek dus heel bewust in mijn oude papier voorraad naar een aantal stukjes die ik samen kan gebruiken en daar ga ik mee aan de slag.

  Het papier is van Daisy Bucket design en het Star Kissed Collection.

Ik gebruikte de sketch van Cheerfull Sketches en kleurde de digi in met Faber Castell Polychromos, De gebruikte kleuren zijn:

Huid 132, 189
Shirt 154, 156
Hondje 188, 190
Haar 109, 187, 283

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
https://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/
http://4-seasonchallenge.blogspot.com/ (gefeliciteerd en hartjes)
https://de-egel.blogspot.com/ (geboorte en plakparels)
https://mirtillamente-challenge.blogspot.com/
https://pixiessnippetsplayground.blogspot.com/
https://www.stampingsensations.uk/
https://www.welovestamping.co.uk/
https://allsortschallenge.blogspot.com/
https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/

Mijn nichtje is deze maand uitgerekend voor haar 3e kindje. Nu maar hopen dat het een jongetje is, dan heb ik in ieder geval al een kaartje klaar liggen :)

Fijne dag, Aartje


zaterdag 25 april 2026

Uitdaging Nelleke - Aartje #32

 Goedemiddag,

De laatste zaterdag van de maand dus zijn Nelleke en ik er weer voor onze gezamenlijke uitdaging. Deze keer mocht ik de opdracht bedenken en dat werd: Gebruik een van de "papiertjes" stansen en papier uit het pakket.

Ik maakte een baby kaartje. (precies op tijd want ik kreeg vandaag bericht dat een goede kennis van ons bevallen is van een dochtertje)
Het papier komt dus uit het pakket en ik heb dat gecombineerd met een plaatje van Marianne design. Ook de stempel is van Marianne design. Op de foto is de stempel niet goed te lezen zie ik, maar er staat "100% schattig". De stansen legde ik onder het plaatje.
Alle randjes zette ik wat aan met distress inkt. 

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:




 

vrijdag 24 april 2026

Have a beautyful day voor Alma

 Goedemorgen,

Voor de verjaardag van Alma ben ik even uit mijn comfortzone gestapt. Alma maakt prachtige dingen met o.a. inkt en mooie bloemenstempels en ik wilde proberen in haar stijl iets te maken. Of dat gelukt is mogen jullie beoordelen.


De basis is een correspondentiekaartje en daarop heb ik met 3 kleuren distress inkt een achtergrond gemaakt (Spiced Marmelade, Shabby Shutters en Squeezed Lemonde)

HIerop stempelde is met een stempelset van AAL & Create de mooie bloem en de tekst. Toen voelde het geheel nog wat kaal en ben ik toch op een hele losse, niet te nette manier de stempel in gaan kleuren met faber castell polychromos potloden (gebruikte kleuren 107,109,112,167). Toen werd het wat meer "eigen" voor mezelf. Ik stempelde tenslotte in de hoek nog 2 poststempels van Marianne Design. Ik vond het best lastig en denk dat ik nog maar eens bij Alma in de leer moet :)

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
https://girlscreativesplashitwithcolor.blogspot.com/
http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/
https://avenue613.blogspot.com/
https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/
https://hereisaplacetostart.blogspot.com/
http://allsortschallenge.blogspot.com/
https://beautifulblossomschallenge.blogspot.com/
https://cardsgalorechallenges.blogspot.com/
https://classicdesignchallenge.blogspot.com/
https://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.com/
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/
http://cinspirations.blogspot.com/
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/
https://letscreatechallenges.blogspot.com/
http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com/
https://www.stampingsensations.uk/
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.com/
https://www.welovestamping.co.uk/
https://kleurenmetpotloden.blogspot.com/

Morgen ben ik er weer, maar dan met de uitdaging met Nelleke.

Alvast fijn weekend.
Groetjes Aartje

zondag 12 april 2026

Feestje

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een vrolijke feestelijke kinderkaart welke naar een jarig nichtje is gegaan.

Ik gebruikte hiervoor alleen maar cardstock en de basis is een mal van Dutch Doobadoo.
Wat leuke diertjes en ballonnen erop. Veel knipwerk, maar ook wel weer leuk om te doen.