hallo allemaal,
Onlangs won ik de challenge bij Cheerful Sketches en mocht ik gastdesigner zijn. Ik heb de kaart hier nog niet gepost dus bij deze alsnog. Deze sketch kun je nog tot einde van deze maand gebruiken.
hallo allemaal,
Onlangs won ik de challenge bij Cheerful Sketches en mocht ik gastdesigner zijn. Ik heb de kaart hier nog niet gepost dus bij deze alsnog. Deze sketch kun je nog tot einde van deze maand gebruiken.
Goedemorgen allemaal,
Allereerst dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Vandaag zijn Nelleke en ik er weer met onze gezamenlijke uitdaging. Al voor de 33e keer!
Deze keer was het Nelleke's beurt om de opdracht te verzinnen en zij kwam met een heel leuk model kaart.
Hallo allemaal,
Wat leuk dat je vandaag weer langs komt op dit blog. Omdat ik één van de winnaars was bij Kleuren met Potloden mag ik vandaag gastdesigner zijn. Ik kreeg een hele mooie digi van Alex Syberia Design en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Als eerste heb ik weer in mijn oude papier voorraad gezocht en daar vond ik mooi papier van Basic Grey uit de serie Curio. Papier in mooie warme gele, oranje tinten.
Vervolgens ben ik de digi gaan kleuren met Faber Castell Polychromos potloden.
De gebruikte kleuren zijn:
geel: 107, 108, 109
Oranje: 111, 113, 115
Groen: 172, 174, 173 en 170, 167, 267
voor de meeldraad gebruikte ik 188
Ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches.
Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges
http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/
http://allsortschallenge.blogspot.com/
https://beautifulblossomschallenge.blogspot.com/
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/
https://pixiessnippetsplayground.blogspot.com/ I used snippets of old papers
https://www.stampingsensations.uk/
https://www.welovestamping.co.uk/
https://4-seasonchallenge.blogspot.com/
Hallo allemaal,
Allereerst heb ik een vraag aan jullie: Hebben jullie ook dat als je een blogpost plaatst dat je deze niet in je leeslijst ziet verschijnen? Het duurde gisteren een dag voordat ik hem zelf zichbaar had in mijn leeslijst? Iemand enig idee wat het probleem is en zo ja wat de oplossing kan zijn?
Omdat er onlangs een kaart van mij in de top 5 belandde bij het KMP blog mocht ik gisteren gastdesigner zijn. Ik ontving een leuke digi van Last Minute Manda en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Het werd een babykaartje in blauw en bruintinten.
Ik ben erg druk om allerlei restjes papier op te maken. Zoek dus heel bewust in mijn oude papier voorraad naar een aantal stukjes die ik samen kan gebruiken en daar ga ik mee aan de slag.
Het papier is van Daisy Bucket design en het Star Kissed Collection.
Ik gebruikte de sketch van Cheerfull Sketches en kleurde de digi in met Faber Castell Polychromos, De gebruikte kleuren zijn:
Huid 132, 189
Shirt 154, 156
Hondje 188, 190
Haar 109, 187, 283
Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
https://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/
http://4-seasonchallenge.blogspot.com/ (gefeliciteerd en hartjes)
https://de-egel.blogspot.com/ (geboorte en plakparels)
https://mirtillamente-challenge.blogspot.com/
https://pixiessnippetsplayground.blogspot.com/
https://www.stampingsensations.uk/
https://www.welovestamping.co.uk/
https://allsortschallenge.blogspot.com/
https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/
Goedemiddag,
De laatste zaterdag van de maand dus zijn Nelleke en ik er weer voor onze gezamenlijke uitdaging. Deze keer mocht ik de opdracht bedenken en dat werd: Gebruik een van de "papiertjes" stansen en papier uit het pakket.
Goedemorgen,
Voor de verjaardag van Alma ben ik even uit mijn comfortzone gestapt. Alma maakt prachtige dingen met o.a. inkt en mooie bloemenstempels en ik wilde proberen in haar stijl iets te maken. Of dat gelukt is mogen jullie beoordelen.
De basis is een correspondentiekaartje en daarop heb ik met 3 kleuren distress inkt een achtergrond gemaakt (Spiced Marmelade, Shabby Shutters en Squeezed Lemonde)
HIerop stempelde is met een stempelset van AAL & Create de mooie bloem en de tekst. Toen voelde het geheel nog wat kaal en ben ik toch op een hele losse, niet te nette manier de stempel in gaan kleuren met faber castell polychromos potloden (gebruikte kleuren 107,109,112,167). Toen werd het wat meer "eigen" voor mezelf. Ik stempelde tenslotte in de hoek nog 2 poststempels van Marianne Design. Ik vond het best lastig en denk dat ik nog maar eens bij Alma in de leer moet :)
Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
https://girlscreativesplashitwithcolor.blogspot.com/
http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/
https://avenue613.blogspot.com/
https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/
https://hereisaplacetostart.blogspot.com/
http://allsortschallenge.blogspot.com/
https://beautifulblossomschallenge.blogspot.com/
https://cardsgalorechallenges.blogspot.com/
https://classicdesignchallenge.blogspot.com/
https://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.com/
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/
http://cinspirations.blogspot.com/
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/
https://letscreatechallenges.blogspot.com/
http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com/
https://www.stampingsensations.uk/
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.com/
https://www.welovestamping.co.uk/
https://kleurenmetpotloden.blogspot.com/