Hallo allemaal,
Mijn kaart van gisteren is niet zichtbaar geworden in de leeslijst en ik ben benieuwd of deze dat wel gaat doen
Het leuke van ons creatief café bij Nelleke is dat we zo af en toe iets van elkaar lenen. In de app groep ging het enige tijd geleden over de Takkie en Sieppie stempels van de Hema. Alma wist ze voor Saskia op de kop te tikken en ik mocht ze daarna lenen van Saskia. Ik vind ze enig en ik maakte er gelijk een verjaardagskaart mee voor Saskia.
Ik begon met een correspondentiekaartje en stempelde daar 3 Takkies op. Ik zocht daarna naar iets feestelijks in mijn stempel voorraad en vond een leuke stempel van Polkadoodles "Big Birthday Surprise" (PD8135) en hiervan gebruikte ik de ballonnen, de slingers en de tekst. Dit alles stempelde ik met een rode inkt. Onder de hondjes maakte ik potlood nog wat schaduw om net wat meer diepte in de kaart te krijgen. Als laatste verwerkte ik dit op rood cardstock. Op deze manier kun je op een hele makkelijke manier (en dat is met dat warme weer wel heel handig) een vrolijke kaart maken vind ik.
Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges.
http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/
http://4-seasonchallenge.blogspot.com/
https://avenue613.blogspot.com/
https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/
https://hereisaplacetostart.blogspot.com/
http://allsortschallenge.blogspot.com/
https://cardsgalorechallenges.blogspot.com/
http://craftrocketchallenges.blogspot.com/
https://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/
https://letscreatechallenges.blogspot.com/
http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com/
https://www.stampingsensations.uk/
https://paperfundaychallenges.blogspot.com/
https://www.welovestamping.co.uk/
Doe vooral lekker rustig met deze hitte. Ik blijf veel binnen en ga aan het einde van de dag pas naar buiten als het weer iets afkoelt.
Groetjes Aartje






.jpg)
