Volgers

woensdag 27 juli 2011

Anya Fleur

Hallo allemaal,

Hier alweer een kaartje van mij. Ik heb er echt zin in deze week. Het was de eerste week dat ik weer moest gaan werken, maar tussendoor vind ik het toch lekker om even in mijn hobbykamer te gaan zitten.

Ik had al een tijdje een aantal afdrukjes van Anya liggen. Daar ben ik nu eens mee aan de slag gegaan. Op het blog van Anyone for Anya hadden ze een leuke sketch deze week met een tag erin. Dit is wat ik er van gemaakt heb:

Ik heb de stempel met foamblokjes opgehoogd zodat ze wat meer in de spotlight staat. Op de tag heb ik een hart vastgemaakt in de paarse kleur die ook in de bloemen zit.

Hier met de tag er een eindje uitgeschoven.

Gebruikte materialen:
* Papier van Marianne Design uit het blokje Summerfun
* Creatable van Marianne Design Vlinder LR0153 en hart op de tag LR 0159
* Rand gepost met Martha Stewartpons
* paarse bloemen Kruidvat



Ik heb weer een aantal leuke challenges gevonden om hem voor in te zenden.
Anyone for Anya: gebruik de sketch
Anything goes: pick of the bunch
Divas by design: summer is here
Top Tip Tuesday: Make it girly
Totally Gorjuss: Punch or die

Fijne avond allemaal.

Groetjes Aartje

P.s. Ik lees net op het blog van Iris dat ik de hoofdprijs bij de Whimpsey Blog Hop heb gewonnen. De prijs bestaat uit een serie stempels. Kijk maar even op haar blog bij deze post en je weet waarom ik nu zit te springen op mijn stoel.
Ik ben deze week helemaal een bofkont want ik heb ook al een candy bij Lida gewonnen.

15 opmerkingen:

  1. Hoi Aartje,
    Leuke kaart is dit met frisse kleuren. Die tag die je erin gestoken hebt is ook erg leuk. Persoonlijk vind ik dit stempeltje ook leuker als die van jevorige kaart.
    Succes hoor met al die challenge. Je hebt er weer heel wat bij elkaar gezocht.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en veel succes ermee!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card and tag are beautiful with the color choices you've chosen. I really like them!
    Thank you so much for joining us at Top Tip Tuesday for our "Make it Girlie" challenge.
    Good luck to you and happy stamping...
    Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk frisse kleurencombinatie! Erg leuk hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent maar een bofkont, en je kaartje is weer harstikke leuk.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met al die prijzen! Leuk zeg! Je kaart is ook erg mooi! Leuke kleurtjes! Hopelijk doe je volgende week weer mee met onze challenge!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous, girly, fun and delightfully designed card for this week at Top Tip Tuesday! Thank you for sharing this project! Good luck and come back to join us again next week :)
    Hugs,
    Tammy Louise

    Hope you'll join in on my blogversary candy running till 8-30!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoy aartje
    wat een leuk frisse groene kaart,echt leuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aartje,

    Wat een fris kaartje,
    heerlijke kleurtjes dat felle groen en paars.
    Ook een erg leuk stempeltje.

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bofbips,

    gefeliciteerd met je prijzen! Wat leuk, zeg! Ik vind je kaartje superleuk!En mooi ingekleurd, alsof het stempeltje te koop was bij het papier! En een prachtig hart op het verstopte labeltje.
    Succes met de challenges.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohlala, this is so cute!! Love the colourcombo and the very sweet motiv.

    Great soloution at our "Hot Pockets" challenge to :)
    Thanks for joining us at Stamptacular Sunday this week.
    Hugs, Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a cute girlie card. Love the colours and the details. Thanks for playing at Top Tip Tuesday and Totally Gorjuss this week and good luck. Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you for taking part in GIRLIE challenge at Top Tip Tuesday!

    Your creation is beautiful!:)

    So happy you've joined us!

    Maggie
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi there, a lovely card - wonderful colours very summery.Love the image. Thanks for joining in with us this time at Divas by Design. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Simply adorable hun...!

    thanks for joining us at Divas...and good luck..!

    hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment