Volgers

zondag 31 juli 2011

Stukje kaas

Dit keer een grappig kaartje tussendoor. Ik kwam het stempeltje van de muis met de zonnebloem weer tegen en ik dacht deze is eigenlijk ook wel leuk voor een zomerskaartje. Bij een muis hoort eigenlijk een kaas, maar waar haal je die nu weer vandaan. Mijn dochter Anne wilde wel een stuk kaas voor me tekenen en die heb ik als model voor de kaart gebruikt. Ik heb haar stuk kaas ingescand en geprint op geel papier. Daar heb ik de muis opgeplakt met 3d foam. Ik vond de kaart toen nog wat saai, maar wilde er ook niet teveel tierelantijntjes opmaken omdat anders de vorm en de "gaten" in de kaas niet meer zichtbaar waren. Uiteindelijk heb ik geprobeerd om de zonnebloem terug te laten komen. Ik heb met de creatables van Marianne Design (LR0142 voor de bloem en LR0119 voor het blad) een zonnebloem gemaakt.



Gebruikte materialen:
Stempel: Muis met zonnebloem van Stampavie (Tina Wenka)
Creatables van Marianne Design LR0119 en LR0142
Aquamarkers

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Dutch card lovers: shaped cards (niet rond, vierkant of rechthoekig)
Card making mama's: Food
Stempelstudio: sprookjesachtig
Stampin for the weekend: paws for thought
Craft challenges: Fairy Tailes
Karen Doodles NL: anything goes

Ik denk dat Anne het leuk vind als jullie een reactie op "haar kaas"  achterlaten.

Groetjes Aartje

24 opmerkingen:

  1. Wat is dit LEUK!!!!!!! Anne heeft beslist talent en samen hebben jullie er wel een super kaart van gemaakt.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Aartje en Anne,
    Terwijl ik een toastje Filet American zit te eten , komt er bij jullie een lekker stuk kaas voorbij, het is een prachtig kaartje geworden, beide gefeliciteerd met dit unieke ontwerp.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend gaaf idee.:)) Ik vindt hem zo leuk, en dat muisje is echt een droppie!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf...heel orgineel ook! En ik zag net dat je in de top 3 staat van stamtacular sunday challenge...gefeliciteerd meid!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo aartje
    wat een grappige en lekkere kaart om zo in te happen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje is dit geworden!! Top stukje kaas en het stempeltje is een schatje!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig idee, zeer geslaagd voor deze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan! Wat een heel schattig stempeltje! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en origineel! Als dat geen mooie combi is van beide talenten!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje zeg , en wat gaaf dat je dochter zo goed kan tekenen.
    Dank je wel voor je lieve compliment op mijn kaartjes uit de Marianne.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Aartje en Anne,

    Dat is een stukje kaas waar je zo je tanden in zet. Het is nu wat later op de avond en ik heb helaas geen kaas in huis. Dus Anne ..... wat jouw stukje getekende kaas al niet teweeg brengt. KAAS ... mmmmmmm. Maar de muis erop is erg vrolijk en vooral met die zonnebloem en bloemetje aan de zijkant. Inderdaad Aartje verder niet te veel aan gedaan, komt de kaart ten goede.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anne en Aartje !
    Wat een geweldig leuk kaartje hebben jullie samen gemaakt... Ik kan helemaal niet tekenen, dus ben erg jaloers op je stukje kaas dat je getekend heb. Ziet er echt goed uit !
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart een leuk idee om er een stuk kaas erachter te doen. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk! Zo zie je maar dat je samen heel veel moois kan maken ;)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is errug leuk geworden!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk dit kaaskaartje alleen jammer dat Bigsby er niet op zit ;) Maar ach, dat is een detail LOL

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha, ik sla hier twee vliegen in één klap! Wat een leuke originele inzending. Bedankt voor het meedoen met zowel DCL als Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. such a lovley card xxx love the mouse xx thank you for joining in our 'Paws for thought' challenge over at SFTW

    karen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very cute!! :)
    Thanks so much for playing along with the Card Makin Mamas this week! Have Fun and I hope to see you again soon!
    Hugs, Dee Sprytebyrd's Sentiments

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel origineel en leuk kaartje, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great card thanks for joining us at C.R.A.F.T. this week.
    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk en origneel kaartje
    bedankt voor het meedoen met dcl
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk zeg en heel origineel een schattig muisje ook. Bedankt voor het meedoen bij DCL>

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment