Volgers

zaterdag 25 oktober 2014

Crafliners Good ol' Sport mannenkaart


Hallo allemaal,

Na een paar heerlijke dagen in de Ardennen vandaag weer een kaart.

Een vintage mannenkaart  deze keer voor jullie. Ik heb deze gemaakt voor het blog van Craftliners.  Ik heb gebruik gemaakt van een prachtige paperpad van Graphic45 Good ol'Sport. In dit blok zitten naast prachtige designvellen ook vellen met sportafbeeldingen. Ik heb er 2 uitgekozen nl een postcard en een rugbyteam. Uit designpapier heb ik een strook geknipt en deze onderin ingeknipt zodat er een banier ontstaat. Ik heb de randen wat ruw gemaakt met een tornmesje en aangezet met distressinkt Vintage Photo. De pijlen en sterren zijn beide gestanst met mallen van My Favorite Things. het cijfer 40 komt uit een bijpassend stickervel. Verder nog wat twine gebruikt.


Het is een ideale paperpad als je op een relatief makkelijk manier mannenkaarten wil maken.

Hieronder nog even de gebruikte producten van Craftlines op een rijtje:

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.


19 opmerkingen:

  1. Een supergave stoere mannenkaart Aartje!
    Ik heb met dit paperpad ook al diverse mannenkaarten gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aartje,
    ik vind je vintage kaartje heel leuk! Mooi papier en eens wat anders deze kleuren in vintage!
    Prachtig gedaan! Is toch wel vaak als je bijpassend materiaal hebt. Ziet er meteen heel verzorgd uit. Alles klopt, zeg maar.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je lekker nieuwe energie opgedaan in de Ardennen? Geen storm gehad daar? Dat lijkt me eng met al die hoge bomen. Maar je mannenkaart os weer super. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een lekker stoer kaartje Aartje en leuk papier er bij.
    gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het superleuk, gave stansen ook die pijlen!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi aartje
    een leuke en stoere mannekaart en toch lekker vrolijk door die frisse kleuren
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje, mooi gecombineerd heb je het papier en de diverse stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mannenkaart mooie vrolijke kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat een mooie mannenkaart, prachtige details

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie, stoere mannenkaart.

    Groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart. Mooie pijlen en sterren heb je gebruikt.
    Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt mij een geweldige paperpad! Gaaf dat er ook zulke stoere afbeeldingen in zitten. Maar dan ben je er nog niet, je moet er ook nog een mooi geheel van maken. Dat is je goed gelukt. Mooi met die sterren en pijlen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige mannenkaart Aartje...en het papier is ook heel leuk maar ook de accentjes erbij maakt het tot een heel mooi geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Aartje, lekker stoer en mooi van kleur.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Aartje, een super leuke mannenkaart, altijd lastig vind ik maar deze is super gelukt! Leuk met de pijlen en sterren, lekker stoer! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat jullie genoten hebben in de Ardennen. Nu weer terug in het dagelijkse ritme en een stoere mannenkaart gemaakt.
    Leuk dat je hem mee laat doen bij WLVC!

    Groetjes Janneke GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een stoere kaart is dit geworden. Gaaf hoe je alles met elkaar hebt gecombineerd en het is écht een mannenkaart geworden.Superleuk.
    Groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem leuk en stoer! bedankt voor het meedoen met WLVC.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Aartje wat prachtig deze stoere mannenkaart. de materialen zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment