Volgers

woensdag 1 oktober 2014

Leuk nieuws!

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een leuk nieuwtje vertellen:

Ik ben de komende 6 maanden designer bij Craftliners!


Ik ben enorm vereerd dat ik aan dit leuke en ook heel gevarieerde blog mee mag gaan werken!

Wat is Craftlines?
Craftlines is een groothandel en producent van hobby artikelen die zich richt op de 3 segmenten: modelleren, papier en kleuren. Craftlines levert dus niet aan consumenten, maar je kunt jouw favoriete hobbywinkel natuurlijk wel vragen om bij hen te bestellen.

Op het blog van Craftlines vind je dus niet alleen papieren creaties, maar bijv. ook schitterende sieraden.

Een maal per maand is er ook een leuke challenges waarbij je een mooie kadobon kunt winnen.

Ik zou dus zeggen: snel even overhoppen naar het blog van Craftliners en wordt volger! Het is zeker de moeite waard.

Ik ga er met heel veel plezier en enthousiasme aan beginnen en hoop jullie daar ook terug te zien.

Groeten, Aartje


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk Aartje! Ik ga eens kijken bij Craftliners...ben benieuwd naar jouw creaties....ga je nu ook aan de sieraden??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk Aartje,gefeliciteerd, super dat je voor 6 maanden designer mag zijn,
    ga zometeen eens kijken,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een eer super! Gefeliciteerd! Ik ga zeker even kijken.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf Aartje, dikke proficiat en heel veel succes en plezier!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Geniet ervan en maak er iets moois van!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk, van harte en vooral veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaahhhh! Gefeliciteerd, Aartje en geniet van je mooie spullen!!!
    Laat maar snel wat moois zien!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk voor je. Gefeliciteerd en heel veel succes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch nieuws, dat ga jij zeker goed doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is meer dan leuk nieuws! Geweldig zeg. Gefeliciteerd en heel veel plezier als gastdesigner bij Craftliners.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Aartje Gefeliciteerd. Leuk om designer te zijn. ik heb je kaartje die er vandaag op staat al even bewonderd. Heel mooi! heel lief afdrukje.Mooie gemaakt in deze kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment