Volgers

donderdag 25 mei 2017

Gouden vlinders

Hallo allemaal,

Op deze zonnige hemelvaartsdag,, zit ik lekker buiten in de tuin een blogpost te typen.  Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik alweer een tijdje terug voor het Craftlinersblog gemaakt heb, maar nog niet op mijn eigen blog heb laten zien.

Ik ben begonnen met wit cardstok in de maat 13 x 14,5 cm. Daarnaast heb ik met de Todo 4 verschillende motieven gouden hotfoil op wit papier gemaakt. Hotfoil zit op een rolletje en je kunt het dus in iedere maat knippen die je nodig hebt.
Ik heb vervolgens uit wit cardstock 4 witte vierkantjes van 5 x 5 cm gesneden. In deze vierkantjes heb ik met een vlinder van Tattered Lace op 3 verschillende manieren de vlinder uitgesneden. Uit 1 vierkantje sneed ik geen vlinder.
Van het afgekoelde hotfoil sneed ik 4 vierkantjes uit van 5,5 x 5,5 cm.
Daarnaast sneed ik dezelfde vlinder van Tattered Lace ook nog eens uit het hotfoil.

Ik plakte de witte vierkantjes verhoogd op op de gouden vierkantjes en vervolgens groepeerde ik deze wat verspringend op de kaart. 
Als laatste heb ik de kaart afgemaakt met een tekst van Tattered Lace.


Hieronder kun je zien wat een prachtige glans de hotfoil geeft en wat het effeft is van de verschillende motieven



Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges

Ik denk dat veel mensen de komende dagen vrij hebben en met dat mooie weer is dat geen straf denk ik. Dus geniet er van!

Groetjes Aartje


12 opmerkingen:

  1. oh wow, this is so clever, love it!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card love the design. Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
    Neva DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gouden vlinders zijn prachtig! Mooi zoals ze allemaal anders zijn door het hotfoil. Blijf lekker genieten van het zonnige weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje met die gouden vlinders Aartje...zo sprankelend met die hotfoil...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje met de vlinders zo! Leuk dat je met ons meedoet bij Knutsels en kadootjes! En ja, dat weer....genieten maar!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha ik dacht ook al.... die komt me bekend voor ;).... maar het blijft een prachtkaart Aartje!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan met die vlinders!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi design en wat een prachtige vlindertjes! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Aartje. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toepasselijke kaart op het thema "Ik zie ze vliegen".
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een supermooie vlinderCASkaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een tof idee Aartje ! Erg mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment