Volgers

zondag 21 mei 2017

Koeien

Hallo allemaal,

Vandaag maar eens een kaart met koeien. Lekker Hollands!
Het plaatje is van Syta van Gelderen en kocht ik alweer lang geleden op een beurs. Het plaatje bleef maar liggen maar nu moest het toch eindelijk eens op een kaart verwerkt worden.

Ik heb deze kaart gemaakt toen ik onlangs een dagje bij Joke was. Het papier heb ik bij Joke uit de voorraad gehaald en ook de stans om het plaatje is van Joke (Joy Crafts).
De bloemen zijn gemaakt met een stans van Elisabeth Craft en de takjes zijn van Cheery Lynn. De koeien zijn van Amy design.
Om de kaart af te maken nog een stukje parellint van Gerda's hobbyshop.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges
Cheerfull Sketches, Creative Craft Cottage, Deep Ocean, Ribbon Girls,  Creative Inspiration Challenge, Unstampabellas

Dit weekend kwam werd ik gekozen als winnaar (random) bij de Creative Sketchy Girls met deze kaart

Ik mag 3 digi's uitzoeken bij Fabrika Fantasy. En ook won ik een stempel uit de nieuwste release van Lily of the Valley (#happy!)

Dit was het weer. Tot de volgende kaart : )

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi Aartje. Ik hou van Hollandse kaarten. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan, vaak zoeken we het te ver weg, terwijl we in ons eigen land toch ook genoeg moois hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ja, helemaal op en top Hollands. Helemaal leuk!!!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt een prachtige, Hollandse kaart gemaakt, leuk plaatje en bloemen, mooi met de koeien stansjes,
    gr. Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations on your wins! Love you fabulous card - you should enter it at Crafting with dragonflies - they want cards with animals this fortnight. You have to be a member of the blog. I love the die cut cows too. Too cute. Thanks for sharing again with us at Unstampabelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, geweldig met die koeien. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Aartje!...echt een hollands kaartje is het geworden.
    Ook de kaart hier onder is een plaatje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stans om het plaatje. Leuk om zo van elkaar te kenen. Doen Nicolette en ik ook regelmatig hoor. Een heel leuk kaartje zo. Leuk die koeienstansjes erbij.
    En gefeliciteerd met je winnende kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome! :D
    Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf koeienkaartje, Aartje...leuke stansen heb je gebruikt!
    Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is an adorable image. I love the die cut frame too. Thank you for sharing it with us at Unstampabelles. Wynn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een hele mooie kaart geworden en zo leuk om onze sketch er in terug te vinden.
    Bedankt voor je deelname aan de mei challenge van Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Aartje wat past alles super ee sup mooi bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sweet card! Thanks for sharing with us at Creative Craft Cottage!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment