Volgers

maandag 24 juli 2017

Live in the sunshine

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we weer thuisgekomen na een heerlijke vakantie in Noorwegen. Omdat onze 2 kids (16 en 14 jaar) wel eens een beetje actie wilden deze vakantie hadden we een adventure pakket geboekt. Dat betekende zwaar uit mijn comfortzone (lol) en er stond deze keer dus Raften en Skydiven op het programma. Ik was hier van te voren wel een tikkeltje bang voor, maar wat was dat beide gaaf om te doen.
Ik voelde me net superman!

Moeders links voor in de boot kreeg natuurlijk de volle laag!

Om maar wat in zomerse vakantje sferen te blijven laat ik jullie vandaag een kaart  laat zien die  ik alweer een hele tijd geleden op het Craftlinersblog heb laten zien. Ik bedacht ineens dat ik hem nog niet op mijn eigen blog had gezet. Het is maar een klein kaartje wat ik maakte met de Sea Breeze stempelset van Couture Creations.

Ik ben begonnen met een klein stukje papier van 10x10 cm . Hierop legde ik wat post its om zo een horizon en een strand aan te geven. In de zee maakte ik met de stempelset op willekeurige plekken wat golven. Deze golven heb ik later her en der geaccentueerd met een perlen pen van Schjerning. Dit geeft een heel leuk effect en je ziet dus dat je met zo'n pen meer kunt dan alleen maar pareltjes maken.

De golven met de perlenpen.
Als laaste maakte ik met de stempelset de meeuwen, tekst en de strandpalen.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges

Dit was het weer voor vandaag, voor iedereen die ook vakantie heeft: Geniet er van. 

Groeten, Aartje


26 opmerkingen:

  1. Leuke en stoere foto's Aartje. En je kaart is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aartje,
    ik zag het al voorbij komen op FB! Wat ontzettend gaaf! En het raften ging je dus ook goed af! Tsja, dat heb je dan met kids in deze leeftijd.
    Je kaart is echt een plaatje! Prachtig!
    Ik moet nog een paar weken en heb dan vakantie. Nog even doorbijten, maar wel een troost dat er dan een boel mensen het weer achter de rug hebben.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw wauw!!! Wat ben jij stoer zeg. Ik zou echt in mijn broek schijten (sorry voor mijn taalgebruik).
    Naast de mooie actiefoto's laat je ons wel een super mooi kaartje zien.
    Super leuk dat je meedoet met onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihiii, ik zie dat je ook je kaartje laat meedoen bij Cards und More.
      Dank je voor je deelname.

      Verwijderen
  4. Wat ben jij stoer Aartje om deze dingen allemaal te doen.....he ziet er gaaf uit hoor! Ook je kaartje ziet er super gaaf uit....wauw!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een avontuurlijke vakantie heb je gehad....stoer dat je dat allemaal gedaan hebt.
    Ik vind je kaart heel erg mooi gemaakt...Toppie!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Coole mama ben jij!!
    En een mooi zee kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave activiteiten!!!! En super tof hoor, buiten je comfortzone....
    Je kaart is trouwens ook heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een activiteit in de vakantie...dat heb je met kids van die leeftijd, weet er alles van...hebben het weer al een aantal jaren achter de rug..pfff.
    maar stoer hoor dat je gewoon alles meedoet...
    je kaartje is ook geweldig mooi.....
    Hier laat de vakantie nog een aantal weekjes op zich wachten...

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige actiefoto's! Heel gaaf! Wat goed van je, dat je het toch hebt gedaan!!
    Ik vind je kaartje onwijs leuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie kaart, maar heb je ook iets ingekleurd of alleen gestempeld, want dan kun je helaas niet meedingen met deze kaart op Creachicky's? Gr DT member Miriam Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card for our challenge at Craft Rocket, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. STOER !!! schitterende kaart, zeker de moeite waard om hier ook even te laten zien, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo liebe Aartje,

    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Eine wunderschöne Stempelarbeit. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful card, love the colours. Really beautiful!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    Your card would fits our theme at Do-Al(l) Kreatives, too. Would love to see you there again.

    Hugs
    Alex
    *DT* Craft Rocket Challenges {#39 – Anything goes}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#7 – Cool wet – A small cooling / refreshment due?}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice card
    Thank you for sharing with us at Craft Rocket challenges
    Anila DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een stoere vakantie zeg! Leuke actiefoto's.
    En je kaartje is zo leuk! Leuk gedaan zo die golven.
    Leuk dat je weer meedoet aan onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful peaceful scen love the stamps and fabulous sea---Thank you for joining us at Craft Rocket
    Carol GDT x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. sehr schöner Panoramablick auf`s Meer. Toll gemacht!
    Vielen Dank für`s Zeigen bei friendship.
    Liebe Grüße Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke stoere vakantie hebben jullie gehad.je kaart is erg leuk geworden Aartje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love your card- it leaves me longing for the beach. Thank you for submitting with The Sketchy Girls Challenges. Vicki- DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wonderful creation! I love this scene!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge and sorry for late comment.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Your card is really so very lovely! Thank you for joining us at Fairytale Challenge. Bianca DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Aartje
    Het is een prachtige zomerse kaart, echt heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname bij CraftAddiction.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment