Volgers

zondag 9 juli 2017

Onder water

Hallo allemaal,

Vandaag mocht ik weer een blogpost verzorgen voor Craftliners.  Omdat ik de zomer bij uitstek geschikt vind voor kaarten met het thema zon, zee en strand koos ik deze keer voor een "onder water" kaart.

 
Ik gebruikte 3 kleuren magicals van Lindy's Stamp Gang. Deze strooide ik op een stukje aquarelpapier van 12x12 cm. Daarna spoot ik dit nat met een mini-mister. Door het papier wat heen en weer te bewegen liepen de kleuren wat in elkaar over. (lees: flink vieze handen krijgen)
De stempelset die ik gebruikt heb is van Taylored Expressions en heet heel toepasselijk Under the Sea. Voor de vissen, de zeepaardjes en de kwal gebrukte ik de bijpassende stansenset. Het zeewier, de koraal en de belletjes stempelde ik rechtstreeks op het aquarelpapier met inkt van My Favorite Things (kleur Blueberry)
Ik plakte dit alles op een basiskaart gemaakt van Papicolor papier in de kleur nachtblauw.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
Craftaddiction, de egel, brown sugar, craft rocket, 7 kids challenge blog, crafting by design, crafting form the heart, friendship challenge, love to scrap, sweet stampers, the crazy challenge,  anma creatief. Crea Chicky's

Er waren de afgelopen weken nog weer 2 top 3 noteringen

bij The Crazy Challenge met deze kaart

en bij de Crafty Calender met deze kaart
 

Morgen ben ik er weer met een hele andere kaart, want dan start de nieuwe challenge van Kleuren met Potloden.


20 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en gefeliciteerd met je top noteringen, altijd leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit kaartje Aartje....ik had al gereageerd dacht ik....maar dat was op de site van Craftliners zag ik.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit onderwaterkaartje Aartje...prachtig die blauwe-groene zee met die waterdietjes erin..
    en gefeliciteerd met je winnende kaartjes ...heel leuk voor je ...geniet ervan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo liebe Aartje,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf is je achtergrond. super leuk thema. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!! Aartje. Prachtige achtergrond!!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal leuk en mooi
    proficiat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt prachtig, jouw kaart met waterdieren! Gaaf zoals je bijvoorbeeld die school vissen op de achtergrond gestempeld hebt. Superzomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi onder water tafereel Aartje. Mooie kleren. Gefeliciteerd met je succesjes. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful card! I love the colors! Perfect for summer! Thank you for joining us this month at 7 kids challenge blog <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is wonderful
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Aartje, super leuk kaartje!! Heel mooi hoe je het onderwater effect gecreëerd heb.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik loop achter zie ik! Dat gebeurt zo maar. Deze onder water kaart is gaaf! Heel mooie achtergrond en leuke diertjes!
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi gezellig dat je meedoet bij Craft Rocket. succes.
    groetjes ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super Gestaltung!

    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Friendship-Challenge und viel Glück wünscht Dir Sonny

    PS: Deine Karte passt super für die Farb-Challenge bei den Kreativtanten.
    http://kreativtanten-challenge.blogspot.de/2017/07/7-farbchallenge.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful and beautiful under the sea card! Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig dat je meedoet met onze 'Zeedieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.
    http://de-egel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk onderwaterkaartje Aartje, leuk dat je meedoet aan de Friendship Challenges....

    groetjes Bea(DT).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart en superleuk dat je meedoet aan onze Craft Addiction Challenge! Veel succes, lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment