Volgers

maandag 11 april 2011

Vintage

Hallo allemaal, (zie ook bericht 13 april 2011)
Hier weer een kaartje van mij.  Met het mooie weer is er buiten ook van alles te doen in de tuin, dus er blijft wat minder tijd over voor een kaartje. Maar dat herkennen jullie waarschijnlijk allemaal wel.
Gisteravond deze kaart gemaakt in vintagestijl.




 

De kaart is gemaakt nav de sketch van Create4Fun. Met deze sketch heb ik de kaart gemaakt. Ik heb Tilda gekleurd met Aquamarkers, ik heb het papier van de stempel gescheurd in plaats van geknipt. De randen zijn met inkt wat gekleurd. Ook de onderrand van de kaart heb ik met inkt wat gekleurd. De rand is gemaakt met een Martha Stewart pons (mijn zus Joke was gistermiddag bij ons en zij had haar pons en Nellie Snellen stans bij zich, dus we hebben even wat geruild met elkaar zodat we weer eens iets anders op een kaart kunnen maken) Ik snap waarom zij zo enthousiast is over deze pons. Over de rand heb ik een kanten lintje gedaan wat een beetje een zelfde patroon heeft als de pons. Om de kaart af te maken heb ik 2 bloemen geponst en 2 knopen (op zijn kop, de achterkant van de knoop paste beter bij de kaart) met een touwtje gemaakt.
De gebruikte kleuren aquamarker zijn:
huid: eggshell en cherryblossom
haar: Sepia en Golden Brown
Kleding: Straw Yellow gemengd met Cellery en een heel klein beetje Golden Brown

Met deze kaart wil ik meedoen met:
Create4Fun: gebruik de sketch                                  maand april
Nederlandse Magnolia Blog: Beterschapskaart          tot 16 april
Aquamarkersblog: Vintage                                        tot 15 april

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groeten Aartje

7 opmerkingen:

  1. Herkenbaar iets minder tijd voor kaartjes te maken, lekker genieten van het mooi weer en idd klusjes rondom het huis doen.
    Mooi kaartje, leuk effect het gescheurde randje rond de stempel.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aartje,

    Mooi geworden zo echt in vintagestyle. Jij koopt vast ook nog wel eens een Martha Stewart pons. Het staat echt leuk zo vind ik. Mooi ook met dat lijntje eroverheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt Aartje... En wat leuk dat je af en toe spulletjes met je zus kan uitwisselen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje gemaakt , leuk effect het met gescheurde randje rond de stempel
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aartje,
    Leuke kaart,en mooie kleuren combi.
    Bedankt voor het mee doen aan het NMCBlog.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi aartje
    wat een schitterende kaart heb je gemaakt erg leuk
    bedankt voor je deelname bij nl magnolia challenges
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt.
    bedankt voor je deelname aan het nl mcb
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment