Volgers

dinsdag 30 augustus 2011

Net op tijd

Hallo allemaal,

De afgelopen 2 weken kwam er weinig uit mijn handen. Op mijn hobbytafel liggen allemaal "projecten" die maar niet afgerond komen.
Maandagochtend voordat ik naar mijn werk ging zag ik op het blog van  Stamp with fun een leuke sketch staan. Ik dacht met deze sketch moet het lukken, dus 's middags na het werk er meteen mee aan de slag gegaan. En zie hier het resultaat:



Het papier komt uit het blok Olivia van Basic Grey
De bloemen zijn van Nellie Snellen
De vlinder is gemaakt met een creatable van Marianne Design (LR 0153)
Verder wat roze kant en lint en nog 2 roze knoopjes
Gelukkig was deze kaart net op tijd af om nog voor 6 uur in de brievenbus te belanden (de lijm was nog niet eens droog) en naar Sanne te versturen. Gelukkig was de inspiratie net op tijd terug voor haar verjaardagen ligt hij vandaag bij haar op de mat. Ik hoop dat zij hem mooi vond.

Deze kaart wil ik inzenden voor de volgende challenges:
Addicted to stamps: foto inspiratie
Totally gorjuss: as you like it
Simply Magnolia: Love is in the air (deze Tilda droomt van Edwin)
Just Magnolia: lets play bingo (I choose pins, buttons, ribbon&lace)
Basic Grey challenges: anything goes
It's a magnolia: roze, bloemen, vlinder
Stamp with fun: gebruik de sketch
Dutch magnolia lovers: kant en lint


Vorige week ben ik samen met mijn dochter Anne, zus Joke en nichtje Alinda naar de knotsgekke kaartendagen in Zwolle geweest. Het was een erg gezellige middag.
Bij de stand van Creabest uit Zwolle heb ik samen met Anne deze tag gemaakt. Het was een leuke nieuwe ervaring. Ik had nog nooit met distress inkt gewerkt. Maar met de uitleg van Creabest mocht het eindresultaat er wel zijn vond ik. Wat was dit leuk om te doen.

Groetjes Aartje

36 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje en tag Aartje.
    Je hebt je inspiratie weer terug, gelukkig maar.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dit is een leuk en vrolijke kaart met prachtig papier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Aartje en de tag is ook prachtig geworden. Was het leuk op de beurs? Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het haast niet anders Aartje. Sinds het scrapmiddagje van vorige week donderdag zit ik maar te hannessen met die hoek boekenlegger en kom er gewoon niet uit. Alles is gestempeld, geprint, ingekleurd etc.etc. en toch wil het niet lukken ....dus ik hoop op net zo'n ingeving als jij had met de sketch en dat er dan bij mij ook zoiets leuks uitkomt als jouw kaart. De tag is goed gelukt. Anette is ook zo van het poetsen met distress inkt en onder haar leiding vind ik het ook enig maar zelf...???

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HI sweetie this is stunning, i love this image and the colours are just gorgeous, thanks for joining us at JM/HS this week hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart aartje. Erg goed gelukt.
    Het was inderdaad erg leuk op de knotsgekke
    Kaarten dagen.

    Liefs alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje!! Mooi papier en leuk gedaan de vlinder op de bloem!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje ja soms moeten ze uit je tenen komen.
    hier is het na de vakantie de creativiteit ook nog niet op peil, maar komt vast wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aartje, geweldige kaart zeg!! Wat een prachtig papier heb je gebruikt en die tag is ook schitterend. Ben idd. héél opgelucht over mijn computer. Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Aartje, na lang prutsen op je kaart is hij dan toch zeker erg goed gelukt. Mooi zo die kleurencombi. Ik vind die vlinder op die bloem ook een leuk idee. Ik ben ook wel lekker bezig met de spulletjes die we kochten in Zwolle. Je ziet er snel wel weer wat verschijnen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart! Leuke kleuren en details! Leuke tag ook. Goed gelukt.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Aartje,

    het kaartje vind ik heel erg mooi geworden. Prachtig papier! En die vlinder is het toefje op de taart! Heel mooi gedaan.
    Ik vond het ook erg leuk op de beurs. Voor workshops vind ik het voor mezelf nog wat te vroeg. Voel me nog echt een beginner. maar ik heb er zoveel lol in!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk kaartje. Leuk dat je meedoet met de challenge van It's a Magnolia Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk en mooi kaartje Aartje! Ook de tag vind ik heel mooi, maar ik zie ook zo graag groen! Zo zie je maar dat de inspiratie wel terug komt, iedereen heeft wel eens van die momenten!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card, love the papers. Thanks so much for joining us at JM this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je mooie kaart! Ik ben er heel erg blij mee! Je tag is super gaaf!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel lief en mooi kaartje, prachtig papier! Je tag is super, wat mooi met dat distressinkt. En herkenbaar hoor dat de inspiratie even weg is, ik hop dan maar wat rond in blogland en meestal komt het dan vanzelf weer terug.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super lief,mooi kaartje Aartje!!! Het papier is erg mooi.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a magnolia Challenge.

    Lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Aartje , hele mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje! Je tag is prachtig gelukt, leuk is dat Distress spul om mee te werken. hè? Je gaat het vast vaker doen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart heb je gemaakt voor onze challenge bij DML. Leuk dat je meedoet.
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart en dita tag! Ik kan me best voorstellen dat de jarige job er blij mee is...
    Succes met alle challenges!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Dank je wel voor je deelname aan IAMC.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a lovely card!
    An adorable image and beautiful colors.
    Thanks for joining us at JM/HS this week.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtig kaartje...

    bedankt voor je deelname bij DML...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love your card, thanks for joining us at Nadias challenge this week

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg leuk kaartje en ook een prachtige tag! Leuk het met die distress!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hele mooie kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This is lovely Aartje. Love that sweet Tilda. Thanks for joining us at TG this week.

    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wonderful creation, love the added lace. Thankyou for joining us at Simply Magnolia this week. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful card, so pretty, little Tilda is adorable.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps for our inspirational photo challenge
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful card. Thanks for joining us at ATSC.

    Hugs Nadell

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Aartje,
    Wat een prachtige kaart!
    Heel erg leuk dat je meedoet met onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Very nice card - great colors and details. Thanks for joining stamp with fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie kaart !
    en de tag is ook prachtig!

    bedankt voor het meedoen bij DML

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment