Volgers

maandag 23 januari 2012

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,

Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat niets lukt. Gisteren had ik zo'n dag. Het wilde gewoon niet, ik had ruzie met mijn waterpenseel, allerlei verschillende papiertjes geprobeerd. Vandaag hem nog maar even afgemaakt. Ik ben er nog steeds niet echt tevreden over. Het kaartje is voor mijn nichtje wat volgende maand 5 wordt. Zij heeft wel wat " eisen": een meisje met een jurkje en roze! Dat is in ieder geval gelukt.



Ik heb met vilt kleine bloemetjes gemaakt en deze bewerkt met glitters.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
TOMIC: Sketch + use fabric (I used felt)
Magnoliacardchallenge: Verjaardagskaart
De overige challenges zet ik er straks nog even bij.

Groeten,

Aartje



30 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!
    Lief plaatje ook!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig en de kleuren zijn ook erg leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zus, dit is toch echt wel een leukerd geworden hoor
    Leuk dat papier met die bijtjes. Schattig toch.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief Aartje, echt een schattig kaartje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die roze kleur, prachtig geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch een lief kaartje geworden! Lekker roze, zoet, echt iets voor een kleine meid.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aartje,

    Erg leuke kaart is dit geworden hoor!
    Vind dit papier erg leuk, vooral die bijtjes.

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind die bloemetjes zo lief! Heel mooi kaartje voor een klein meid van vijf!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat ze onwijs blij is met deze leuke kaart met roze en een meisje met een jurkje:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart, ik denk dat ze dit een hele gave kaart gaat vinden!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor.....soms heb ik ook zo'n dag en dan verdwijnt er e.e.a. in de prullenbak ☺☺☺.....kijk maar op mijn blog. Gelukkig gaat dat wel weer over.
    Je hebt toch nog een LIEF kaartje gemaakt.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wedden dat de kleine meid er super blij mee zal zijn en Tante Aartje een dikke knuf krijgt????

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart. De zelf gemaakte bloemetjes vind ik super!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem helemaal geweldig!! Deze kaart is er echt een voor een meisje van 5 jaar!! Lekker roze en die stempel is toch schattig!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Aartje,

    nou dat ken ik hoor! Plan ik een hele avond vrij om te knutselen, lukt er niets. Soms het idee alleen mislukt al. Of ik ben aan het knippen en kom er achter dat ik het verkeerd gemeten heb. Gelukkig komt het niet zo vaak voor, maar ik reken gewoon nergens op als ik bewust een avond vrij plan, dan kan het alleen maar meevallen.
    Ik vind deze kaart erg leuk en lief. Super meisjesachtig met al dat roze. En die bloemen zijn toch perfect gelukt! Heel erg mooi geworden.
    Succes met de challenge (s) en tot blogs maar weer!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartstikke schattig toch Aartje.
    En zo'n dag heeft iedereen wel eens denk ik, snel vergeten en weer verder is mijn remedie.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi aartje
    vind je kaart geweldig leuk en deze zal echt wel in de smaak vallen en leuk met die glittertjes op de bloemen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A gorgeous creation and a great take on the sketch. Thanks for joining us this week at TOMIC.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem juist erg leuk geworden en hij voldoet helemaal aan de eisen :)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart hoor, een echte meisjes kaart. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart! Je hoeft niet ontevreden te zijn, ik vind hem mooi hoor!
    En voor een 5 jarig meisje helemaal geweldig!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtig, lief kaartje. Ik vind je bloemetjes heel mooi. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. schattige kaart. bednakt voor het meespelen aan onze challenges. groetjes alice van http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje,heel mooi papier en je bloemetjes zijn super leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik herken het die dagen dat niets wil lukken. Je kan dan inderdaad de dag erna ermee verder gaan want dan gaat het soms veel beter.
    Je nichtje is vast heel blij met deze mooie roze kaart. En Tilda heeft een mooie jurk aan. Ik vind de roosjes van vilt ook heel apart.
    Suc6 met de challenges.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lief kaarje, luk dat je meedoet bij magnolia Card challenges.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Aartje,
    Ik denk dat je nichtje er heel blij mee zal zijn. Echt een meisjeskaart!
    Liefs, Frouwkje

    P.S. Ik ben al een tijdje volger van je blog, maar op de een of andere manier krijg ik je niet te zien in mijn leeslijst. Ik ga je bij mijn blogs op mijn blog zetten, kijken of dat wel goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat een mooi 'meisjes-kaartje'!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit gaat ze mooi vinden!! Ze telt de nachtjes al.
    groetjes Melina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment