Volgers

maandag 27 februari 2012

Get wel soon

Hallo allemaal,

Vandaag eens iets heel anders. Deze keer geen kaart met een stempel. Oef dat is wel een echte uitdaging voor mij. Maar als het 's avonds al wat te donker is om te kleuren dan is dit wel een uitkomst.

Ik heb voor deze kaart de sketch van Dutch card lovers gebruikt.


 Ik heb de bloem gemaakt met de doily stansen van Crealies. Een prachtig effect geeft dit en heeft verder eigenlijk niks nodig. Voor de vele gebruiksmogelijkheden hiervan moet je eens op het blog van Crealies
Gebruikte materialen
Papier uit een vintage blokje van de Action
Crealies doily element stans nummer 8
Knoopje
Klein stukje kant van MD

Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges



Dutch card lovers gebruik de sketch
Crealies beterschapskaart
Ehi beterschapskaart
Challenge up your life: get wel soon

Ik ben wel heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Al jullie tips en ongezouten kritiek is welkom, daar kan ik alleen maar van leren, dus schroom niet.
Zelf moet ik er nog wel wat aan wennen aan het eindresultaat, maar misschien kunnen jullie me overtuigen om dit vaker te doen......

Groeten, Aartje

24 opmerkingen:

  1. hoi aartje
    een erg mooie kaart en dit beurt zeker een zieke wat op!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Aartje, ik zou zeggen: leef je lekker uit met dit soort kaarten, want ik vind dit een heel mooie!!
    Je moet misschien even wennen aan geen stempel, maar ook dat kan heel goed.
    Bedankt voor je complimentje over mijn kaart voor Alinda. Ik vind meestal de kaarten in het echt veel mooier!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Non cute is echt even wennen maar je hebt een beeldschome kaart gemaakt Aartje dus ik zou zeggen, vaker doen!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Non cute is niet minder mooi hoor, dat bewijst jou kaartje ! Ik vind het een bjoetie ! Bedankt voor je deelname aan EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mij betreft mag je vaker zo'n kaart maken, prachtig geheel!! Hou hier wel van!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooi kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moeilijk, maar het is je ontzettend goed gelukt, heel erg mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je de sketch leuk vertaald Aartje, erg mooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw geweldig mooi joh, super leuk gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is een prachtig geheel geworden Aartje:0) Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie uitwerking!! Die bloem is echt een schoonheid. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een mooie kaart, je mist helemaal geen afdrukje. De bloem is zo prachtig.

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Aartje,

    Ik vind hem ook wel geslaagd hoor! Ook al zit er geen stempel...
    Vooral die grote bloem vind ik erg goed gelukt.

    groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is idd erg leuk geworden zeg zo zonder afdrukje, wat een prachtige bloem!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, Aartja, this is such a wonderful card! I love the color combo and the doily!
    Thank you so much for playing along with Challenge up your life!
    Anni

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wooow Aartje wat heb je dat schitterend gemaakt!!!! Van mij mag je vaker van dit soort kaartjes maken hoor WAUW!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi Aartje en lekker mee doorgaan, want het is soms best eens leuk kaarten te zien zonder afdrukje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart hoor gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Aartje.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gedaan. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zeker een mooie bloem! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment