Volgers

zondag 22 juni 2014

Strandgevoel

Hallo allemaal,

Vanmiddag gezellig met Joke een middagje gefreubeld. Leuk om elkaar te inspireren en te motiveren tot nieuwe uitdagingen.

Ik ben aan de slag gegaan met een vintage-vel van Gerda's Hobbyshop. Ze hebben daar sinds kort leuke challenges waarbij je een vintageplaatje uit de winkel moet gebruiken. Als ik in mijn geboortedorp Putten ben ga ik graag even bij hen in de winkel rondneuzen. Wat een keuze. Mocht je ooit eens in Putten zijn dan moet je absoluut bij ze binnenstappen.


De basis van deze kaart is kraft. Daarop (conform de sketch van NKU) papier uit een paperpad van Studio Light (pp sl 08). Hierop dus een plaatje van een vel van Gerda's hobbyshop (GH3110). De challenge bestond uit een inspiratiefoto en een kleurenkaart. Ik heb voor de challenge gekozen voor de creme en  aquatinten uit de challenge en aan de hand van het ijsje voor een echt zomers (strand)plaatje.
Als stansen heb ik een stansen van Spellbinders en Marianne Design gebruikt. De kaart is vervolgens afgemaakt met touw, jute, plakparels, kleine strikjes en een metalen hoekje.
De tekststempel is ook van Marianne Design. Alle randen heb ik bewerkt met Walnut stain.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Ik ga het steeds leuker vinden om dit soort kaartjes te maken, dus er zullen er nog wel meer volgen

Groeten, Aartje

21 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo'n zussen-knutsel en dan rolt er ook nog zo'n prachtig kaartje uit! Ik ben veel te dol op inkleuren dus die plaatjes zul je bij mij niet snel aantreffen maar het ziet er leuk uit.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n zussen-knutsel-dag! En ja, bij Gerda is het altijd heerlijk neuzen!
    Je kaart is super mooi geworden! Prachtig plaatje (:-)) en wat een mooie stansen heb je gebruikt!
    Prachtige kleurencombi ook.
    Zo te zien is je 'mojo' weer helemaal terug! Ha, ha, gelukkig maar.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaart heb je gemaakt, mooie mallen gebruikt zeg.
    Leuk dat je meedoet bij WLVC!
    Groetjes nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na het zien van dit MOOIE kaartje zou ik zo weer op vakantie willen gaan.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺1

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje. Je hebt gelijk als je hier nog veel meer van gaat maken.
    Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aartje,
    ja, klopt, Gerda mag je niet overslaan als je in Putten bent!
    Je kaart is supermooi! En wat heb je weer een goede combi van challenges gevonden. Leuk dat je ook meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aartje,
    Wat leuk dat je bij mij op bezoek was, ik kom natuurlijk ook even bij jou kijken, wat heb je een prachtige kaart gemaakt, leuk zijn de plaatjes van Gerda, ben daar ook fan van, je kaartje ziet er zomers en mooi uit..en Joke, is je zusje ?? van haar ben ik ook volger en jouw blog ga ik ook volgen, je maakt hele mooie kaarten, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht dat dat is een anders dan anders kaartje van Aartje. Maar echt gaaf, mooie kleuren ook. Maar kraft is ook erg leuk om mee te werken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Aartje, die nieuwste malen van Marianne passen hier zo leuk bij...het is een leuke winkel van gerda, vorige week ben ik daar ook nog even geweest om wat mooie plaatjes uit te zoeken, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart Aartje, leuk dat je weer meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die zus dat is toch zeker heel erg leuk geworden zeg nu die helemaal in elkaar is geplakt. Ik vind hem ook echt heel erg leuk geworden ben zelf gek op deze strandkaartjes want ze geven je gewoon een blij en zomers gevoel. Die kleurencombi van blauw en kraft blijft schitterend vindt je niet. Leuk dat jij nu ook eens met die plaatjes van Gerda in de weer bent. Wanneer doen we het over? Dan gaan we samen eens voor zo'n stoere mannenkaart okê want dat is soms best lastig. Ik ga mijn kaart straks ook even afmaken en erop zetten.
    (alinda moet in juli theorieexamen doen in apeldoorn dan wil ik even bij jou op haar wachten als dat kan)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, super gedaan Aartje! Echt een strandgevoel kaart en die vakkenindeling vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaart Aartje heb je gemaakt voor dit thema.
    je krijgt er een echt strandgevoel bij.
    leuk dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn ook prachtige kaartjes om te zien, dus doe maar ;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je zomerse strand kaartjes zijn geweldig leuk!! Zowel deze als het kaartje van je vorige blogje!! Mooi gecombineerd allemaal!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eindelijk doet Blogger het weer goed, vandaar dat ik nu pas langskom. Je kaart is beeldig , mooi strand tafereeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergaaf is je strandkaartje! Ik ben gek op maritieme kaartjes en creaties. Leuk met de vintagevellen van Gerda.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk je kaartje hoor, mooi plaatje en zo leuk hoe je er van alles bij hebt gezocht....leuke mallen en lekker zomers.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuk zomers kaartje heb je gemaakt met mooie details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart. erg leuk dat je meedoet met de uitdaging bij NKU
    Veel succes
    Fijn weekend
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh je strand kaartje is echt prachtig! En wat toevallig wij gaan al jaren naar Epe op vakantie! Heerlijk die omgeving :) . Bij Gerda gaan wij dan ook altijd eventjes langs. Een gezellige winkel waar je echt goed geholpen word!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment