Volgers

donderdag 28 december 2017

sneakers

hallo allemaal,

Voor het Craftliners blog mocht ik weer een kaart maken. Omdat ik veel puber neven heb die in het voorjaar allemaal weer jarig zijn,  ben ik dit jaar maar eens op tijd begonnen. De cardtoppers van Dixi Craft zijn ideaal hiervoor. Ze hebben een set met allemaal verschillende soorten sneakers. Nu heb ik hier ook 2 pubers die altijd op sneakers lopen, dus ideaal.


Ik heb voor deze kaart een echte winterse paperpad gebruikt. Als je goed in deze blokjes kijkt zie je dat je dit papier ook prima voor andere doeleinden kunt gebruiken.

Ik heb de kaart helemaal in zwart - wit - rood gehouden. De sterren en pijlen zijn gemaakt met een stans van My Favorite Things en de Happy Birthday stans is van Dove Craft.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
7 kids challengeblog
Noor design UK
Tuesday throwdown

Ik ga nog lekker een paar dagen genieten van mijn vakantie.

Groeten, Aartje

12 opmerkingen:

  1. Happy Christmas! Amazing card! I love it! Thank you for taking part in Noor Design U.K. December Challenge! Elena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Aartje! Hierbij wil ik je alvast een goede jaarwisseling wensen dN de beste wensen voir 2018. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Aartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker stoer deze kaart met sneakers! Die toppers lijken me keihandig. De kleurencombinatie is volgens mij ook perfect voor een jarige puber.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke puberkaart!
    Mooi gemaakt met de sneakers erop...denk dat alle pubers daar wel op lopen.
    Leuk zo in het zwart/wit en dan het rood erbij.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje Aartje, ik heb een stempel van sneakers en die gebruik ik ook regelmatig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave puberkaart, Aartje! Leuk in zwart en rood.
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stoere tienerkaart.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card.
    Thank you for entering our Challenge at Crafting by Designs https://craftingbydesigns.blogspot.co.uk/
    Regards
    Mel DT
    https://melgeecrafts.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very stylish card and great design. Many thanks for joining us at Papercraft Challenge.
    Hugs, Silke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment