Volgers

zaterdag 15 februari 2020

Roos

Hallo allemaal,

Ik denk dat iedereen die met potloden (of welk ander kleurmedium dan ook) kleurt, altijd beter wil worden in kleuren.

Al een tijdje volg ik op facebook de groep van Kit and Clowder. Dit is een facebookgroep van Alyce Keagon. Alyce geeft allerlei kleurlessen waarop je je kunt abonneren of losse lessen kunt kopen.  Ik twijfel al een tijdje of ik me zal inschrijven voor de maandelijkse lessen, maar omdat ik heel druk ben, ben ik bang dat ik er niet aan toe kom om de lessen ook daadwerkelijk te volgen.

Rond de kerstdagen had Alyce een gratis les beschikbaar en ik vakantie,  dus toen heb ik de les gedownload en in de afgelopen periode heb ik de afbeelding van de roos die erbij zat gekleurd.

Ik had het mezelf niet gemakkelijk gemaakt wat ik koos voor de no line variant waarbij de lijnen niet dik gedrukt zijn, maar heel licht aanwezig zijn. De lessen kun je volgen door het kijken van een video of op papier. Je kunt dus kiezen wat jij het fijnste vindt. In mijn geval was dat een combinatie van beide.

Ik heb mijn afbeelding gekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
De gebruikte kleuren zijn:
Bladeren: 101, 189, 193, 171, 112, 264, 267
Bloem: 101, 132, 127, 226, 142, 225
Het papier wat ik gebruikt heb is Canson mi Teintes.

Ik ben nog niet helemaal tevreden. Wil nog leren om beter te blenden, maar voor een eerste keer vond ik het wel oke. Ik heb veel geleerd over verschillende soorten schaduw en ik ga zeker nog eens een les volgen.

Ik wil deze kaart graag insturen voor de volgende challenges
Ally's angels, brown sugar, carfty catz, crafty creations, crafty sentiments, creative fingers, creative inspirations, sweet stampers, the paper shelter, anma creatief, unicorn, sheepski, creative with stampsLemon shortbreadlil patch of crafty friendsPenny's papercraftyPolkadoodles , 613 Avenue Create, crafty catzcrafty creationsDigi choosday creatalicious, Di' digi design, hobby vision, Sir Stampalot

Ik kom de afgelopen tijd heel weinig op jullie blogs. Maar het werk slurpt even al mijn tijd en energie op. Ik hoop dat het binnenkort wat beter gaat en ik weer wat fut heb om een rondje te bloggen.

32 opmerkingen:

  1. Ziet er écht schitterend uit Aartje! Ik volg wat dames die op K&C geabonneerd zijn en fantastische dingen laten zien. Maar ik zit níet op FB en afgezien daarvan, heb óók níet het geduld om naar zoiets te kijken en mee te doen. Dus ik rommel gewoon lekker verder met mijn Promarkers en let in blogland op hoe mensen dingen doen, óók héél leerzaam 😉.
    Neem op tijd je rust anders hou je het niet vol!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en super mooi ingekleurd de digi. Daar mag je zelf best trots op zijn.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ingekleurd!
    Zelf kleur ik ook graag en vind hier en daar tips. Kijk eens bij https://beccysplace.blogspot.com/search/label/colouring.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Aartje. Heel mooi ingekleurd... knap hoor... maar rustig aan.wij blijven er wel. Je moet doen wat je kan.... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card and you colouring is absolutely gorgeous. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super colouring thanks for sharing at 613 avenue create xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely gorgeous! Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous coloring. I love the shine and textures you got in this one! Fabulous! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de roos heel mooi ingekleurd aartje!...heb deze les toevallig van de week ook zitten maken.
    Heb me sinds december ook geabonneerd op zowel de marker als de potloodlessen...heel leuk om te doen en nee ik krijg ze ook niet allemaal af in de maand maar goed vind het leuk om te doen en ga gewoon rustig in mijn tempo mee aan de slag.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck
    Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf dat je deze gekleurd hebt, Aartje!!
    Supermooi gedaan.
    Ik heb deze ook nog liggen ;-)
    Het zijn echt allemaal supergave lessen van Alyce Keegan en ik heb er veel van geleerd.
    Maar wat je zegt.............een mens wil altijd beter ;-)
    Hoewel ik onderhand toch ook wel geleerd heb om soms te denken 'goed is ook goed genoeg'.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alyce is een aanrader, ik heb drie cursussen gevolgd en heb daardoor echt aardig leren kleuen. Nadeel vind ik wel dat je meteen elke maand "eraan vast" zit, maar je kunt je afmelden. Dat deed ik twee keer. je zou eigenlijk elke cursus los moeten kunnen kopen, sommige zijn ook helemaal mijn ding niet.
    Jouw roos is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic colouring. Love your card. Thanks for joining us at The Paper Shelter challenge- Patsy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card .. Fabulous coloring.
    Thank you for joining us at Digi Choosday Craft Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! I think you have coloured this beautifully. Thanks for entering our AG challenge at Creative Inspirations and good luck, Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely! Thanks a lot for joining us at Ally's Angels. Hugs. DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A beautifully coloured rose. Thanks for sharing with us at Stamping Sensations

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So beautiful, the colouring is awesome!! Thanks for playing with us at TPS this week, good luck! Hug Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige roos! Het kleuren gaat je echt goed af. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. You did an amazing job on this flower!

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Use Red challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alyce is a fabulous teacher, isn't she! You've done an amazing job on this flower. Beautiful card!!
    Thanks for sharing with us at Penny's, and good luck with your entry! :)

    ~ DT Saphron
    Lemon Biscuit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A lovely Rose which you have coloured beautifully, thanks so much for sharing and joining in with our 'Make it Feminine' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fabulous creation! Thanks for joining us for Week 7 at Polkadoodles Craft Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Amazing card, beutiful rose.
    Thank you for participating in our Anything Goes The Brown Sugar Challenge

    Danka
    Twórcze pasje Danki{My Blog} >/a>/a>

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Your card is wonderful.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a fabulous card for our feminine challenge at Stamping Sensations! Your rose is stunningly coloured. Thanks for joining in this month and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind je roos goed gelukt hoor! Ik ben zelf druk met kleuren in kleurboeken (zie mijn blog) en wat valt er nog veel te leren, maar ik vind het heerlijk om te doen.
    Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Such an elegant card and your image is coloured beautifully. Thank you for sharing your beautiful make with us over at Polkadoodles and hope you will join us again.

    Take care,
    Ann-Marie (DT)
    My Little Patch of Heaven

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Aartje, you have done a wonderful job of the rose and attempting the no-lines too. I haven't brought myself to do that yet. Not sure if my eyes are good enough for that lol. Thank you for joining SheepSki Designs blog challenge and good luck. Gail DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ein fabelhaftes Werk. Danke für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hello, you won a prize at the Creative with Stamps challenge! http://creativewithstampschallenge.blogspot.com/2020/05/winners-from-february-march-2020.html
    You can go to theleafstudio.etsy.com and choose 3 digital products or for older digital stamps, go here: https://papilloncaniche.com/collections/digital-stamps
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment