Volgers

maandag 3 oktober 2022

Gastdesigner 4 Seasons Swap

 Hallo allemaal,

Een tijdje geleden won ik de challenge bij 4 Seasons Swap en naast een mooi prijzen pakket mocht ik gastdesigner zijn. Het thema is deze keer huisdieren en ik koos ervoor om daar een beterschapskaart mee te maken.

Als basis koos ik een stans van Studio Light (stencilSL196), die heb ik al een behoorlijk tijd liggen maar eigenlijk nog nooit gebruikt. Hierop kwam rood cardstock en papier van Marianne Design. Schrik niet maar het is uit het blokje Christmas Wishes. Ik vind het altijd leuk om kerstpapier ook voor andere doelen te gebruiken en met dit velletje ging dat prima.
Het hondje is van Cottage Cutz en heet Nurse Puppy. Ook de medicijnenpot en de pleister komen uit deze set. De tekst beterschap is van Joy!Crafts (6002/0412)
Alle randen heb ik aangezet met distress inkt Walnut Stain. Het was heel veel plakwerk met hele kleine stukjes. 

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Weer een drukke werkweek voor de boeg, dus ik hoop dat er nog wat energie overblijft om te reageren.

Fijne week,

Aartje


13 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk beterschapskaartje met dit grappig hondje erop. Het is inderdaad altijd veel plakwerk zo'n figuurtje met al die losse deeltjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die *nurse*hond is te leuk, wat een enige beterschapskaart als gastdesignerbijdrage!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke beterschap kaart met de verklede hond. Leuk dat je gd mocht zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke beterschapskaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf en hele leuke kaart Aartje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Aartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie beterschap kaart heb je gemaakt. Schattig hondje ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel leuk kaartje dat je maakte als gast designer! Zo leuk, dat hondje, verkleed als zuster/broeder.
    Sterkte met de drukke week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ee superleuke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk tafereel met dit leuke honden verpleegstertje als blikvanger, een mooi model en gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for entering your gorgeous little dog card into our 'more than 1 die' challenge. Good luck and hope you can join us again next month.
    Diane Louise (Team leader at Crafty Friends) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke beterschapskaart heb je gemaakt als gastdesigner Aartje.
    De doktershond en de accessoires zijn zo leuk!
    Alvast een fijn en rustig weekend gewenst.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De laatste tijd krijg ik ook van die rare reacties op mijn blog. TIP: wil je de twee reacties van 4 en 5 oktober verwijderen? Ga dan naar je hoofdmenu - reacties - en dan kun je deze twee in de prullenbak gooien. Zo houdt je je reacties mooi schoon. Doe ik ook altijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment