Volgers

zondag 18 februari 2024

dieptekaart

 Hallo allemaal,

Nog steeds komt er niet heel veel uit mijn vingers, maar toen ik pas met mijn kaart voor Fiene de challenge bij de Egel won ontving ik een mooie stans van Crealies. Deze bleef hier op mijn bureau liggen en in fases (hoe lang kun je bezig zijn met een relatief simpel ontwerp) rolde er toch een kaart uit.

 Ik heb hem, ondanks afgeronde hoeken, toch op een vierkante kaart verwerkt.
Papier komt uit de oude voorraad.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:



22 opmerkingen:

  1. Leuke dieptekaart heb je gemaakt. Maar knutselen als je er zin in hebt… Dit is weer leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So much dimension and interest in your card. Beautifully done. Thank you so much for sharing at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles op zijn tijd Aartje. Fijn dat het toch gelukt is en het is een hele mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GORgeous! I LOve your colours and such pretty dies too.
    Thank you so much for joining us at Crafty Catz.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful card. Love the papers you used. Thanks for sharing with us at PIP Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje. Ik snap dat het niet altijd lukt......fijn dat het toch zo uit je vingers rolde...
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful and adorabel!
    Thanks for sharing your card with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem heel erg leuk !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je de stans meteen gebruikt hebt! De kaart is heel mooi geworden!
    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card, so elegant. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie kaart, fijn dat het gelukt is om wat te knutselen, al is het in etappes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie dieptekaart heb je gemaakt Aartje. Een prachtige stans heb je gewonnen van Crealies.
    Ik heb ook nog een aantal dieptekaarten die ik nog steeds moet plaatsen. Hoop dat binnenkort ook te doen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a gorgeous image on your lovely feminine card, many thanks for sharing with us at this weeks Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That´s a beautiful project.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and all the best!
    Ilse (thera)


    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je dieptekaart is heel mooi geworden met je gewonnen stans Aartje. Zo leuk, ik herkende de afbeelding uit een blok dat ik ook nog heb, ooit gekocht in Heesch in de scrapbookwinkel. Dat is inderdaad een oudje. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toch leuk Aartje dat je een poging gedaan hebt om een kaart van te maken. Mooie stans, en mooi papier geeft een mooi effect. Dank je wel voor jou diepte kaart bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Interesting Card.

    Thank you for your participation in the Friendship Challenge and Good luck.
    Greetings BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A classy card!
    We are always super happy to see every entry in our mailbox at 613 Avenue Create.
    Please do come back again!
    The very best of luck with your entry.
    Jackie, DT member at 613 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very elegant card. Thanks for playing with us at Penny's.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a gorgeous card! Love the dimension. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super:)Thanks for playing with us at Let’s Craft and Create :)Ines DT
    http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
    https://letscreatechallenges.blogspot.com/http://

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment