Volgers

zondag 10 maart 2024

gastdesigner Carlins

 Hallo allemaal,

In januari won ik de challenge bij Carlin en naast dat ik mooie digi's bij Beccy's place uit mocht zoeken mocht ik ook gastdesigner zijn. De opdracht was een kleurenpalet en het thema dieren. Ik koos uit het kleurenpalet de groene en oranje kleur en verwerkte dat in een paperpad van Studio Light (PP SL 08)en een plaatje met vogels.

Deze paperpad heb ik al heel lang en hij blijft lastig.  De bloem maakte ik met een stans die ik van Irene kreeg(Marianne Design) net als het takje onder de bloem (Marianne Design). Zij ruimde wat spullen op die ze niet meer gebruikte en nam dat mee naar ons Creatief Cafe en we mochten uitzoeken. De stans lag nog op mijn buro dus gelijk gebruikt.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:



15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Aartje!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij zegt een lastige paperpad maar hier is het toch mooi bij elkaar Aartje en wat leuk dat je direct iets met de stansjes kon! Alle kleuren van het plaatje komen terug en dan is het altijd goed naar mijn idee. Ik heb Aleene's Tacky Glue maar gebruik nu die van de Action maar je moet idd niét te véél gebruiken want dan trekt het idd krom (en zelfs als ik er op ga zitten wordt het nóóit meer recht 🤣).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just beautiful Thanks for sharing over at 613 Avenue Create this month, hope to see you in future challenges.
    Elaine DT

    KraftiKards (my blog)
    613 Avenue Create DT
    Peace on Earth Christmas DT
    Simply Clean and Simple DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Aartje.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The colors come together with your image beautifully. Thank you for joining the challenge at Allsorts. (I mainly use double sided tape runner for large flat pieces and liquid glue for assembling flowers/leaves/embellishments. If I use the liquid glue on a flat paper I put a book or something heavy on it while it dries, which helps a bit.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart in mooi fris groen en oranje.
    Ik gebruik houtlijm van de Action (Pattex), ik vind het ideaal. Zoals elke lijm moet je er niet teveel van gebruiken en bij heel dun papier trekt het soms ook wel krom, maar dan buig ik het weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje heb je gemaakt als gastdesigner voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Alles past mooi bij elkaar.
    Ik gebruik Coll all lijm. Voor kleine dingen doe ik het iets verdund in een miniflesje. Werkt prima.
    Bedankt dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very pretty creation that really say's Spring, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is prachtig! Ik laat ze altijd een nacht onder een stapel boeken liggen. In 9 van de 10 gevallen helpt dat bij mij.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart Aartje. Ik gebruik altijd Dutchdoobadoolijm.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart met dit leuke frisse plaatje. Fijn dat je God mocht zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, Gd'er wordt nog wel eens met de spellings controle wat anders ;-)
    Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt met het palet. Ik vond hem best lastig....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So very pretty! Thanks for sharing with us at A Place to Start!
    Hugz,
    Chana Malkah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card - very pretty and elegant.

    Thanks for joining us at the Creative Fingers Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige creatie. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment