Volgers

zaterdag 28 september 2013

Kerst in traditionele kleuren


Hallo allemaal,

Welkom op mijn blog op deze zonnige zaterdag. Het is hier prachtig weer vandaag en ik zit lekker in de zon in mijn hobbykamer.

Na de weken van stilte op mijn blog heb ik er deze week weer helemaal zin in. Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien in tradionele kleuren rood en groen. De stempel is van Forever Friends van de sheet a Christmas tale. Het is best een grote stempel en dat maakt het lastig om hem te verwerken op een kaart vind ik.


Papier is van een al wat ouder vintageblokje van de Action. Tekst is van Fancy Pants. Verder nog wat  zigzaglint van Jillibean Soup en een bloemenstans van Joy en vogeltjesstans van Marianne Design.
Natuurlijk weer gekleurd met spectrum noir markers.
Gebruikte kleuren:
Beren: TN1,TN2 en EB2
Slee: DR1, DR5 en DR7 en voor de rand BG5
Vogels: TN1 en TN2 (rode borstje CR10)
Kleed: DR5, LG2, LG3 en CG4
Belletjes: BGR2

Ik ben uiteindelijk niet helemaal tevreden over het resultaat. Dus mocht je nog tips hebben, ik hoor ze graag.

Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges:

Afgelopen week vond ik een leuk mailtje in mijn mailbox. Lida vertelde me dat ik bij haar 
de troostprijs had gewonnen. Vandaag vond ik een envelop in mijn brievenbus met mooie 
stampin Up spulletjes. Lida ook via deze weg nog hartelijk dank daarvoor. 
Ga allemaal ook zeker het blog van Lida bezoeken als je dat nog niet kent. 
Lida maakt de mooiste dingen met Stampin Up artikelen die je ook bij haar kunt
kopen.

Ik heb nog een druk programma vandaag. Vanavond sta ik in tijdens een nazomerfeest
 in de kraam bij Karin van Krea-hobby. Ik heb er zin in.

Fijn weekend allemaal nog.


Groeten, Aartje

24 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje en gefeliciteerd met je prijs
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kerstkaartje Aartje en grappig dat je dat vintage-papier er voor hebt gebruikt, kan dus prima!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind helemaal niets mis met je kerstkaartje hoor Aartje, ik vind hem supermooi. Gefeliciteerd met je troostprijs bij Lida, ja ze maakt supermooie dingen, en ben al volger bij haar. Veel plezier vanavond.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks mis mee met het kaartje! Mooie kleurcombinatie en een lief stempeltje! Volgens mij heb ik die ook nog ergens liggen, mmmm ook maar eens van stal halen voor het maken van kerstkaarten!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem juist heel leuk! Het papier is prima en de stempel komt juist mooi uit zo.
    Leuk dat je bij Lida SU spullen won. Een troostpijs was het toch?? Wat was het precies?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor zus. Dit stempeltje is echt wel leuk hoor maar inderdaad lastig als ze soms aan de grote kant zijn. Maar zo kan het prima.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al is de stempel groot. Toch is je kaart leuk hoor. Mischien een afdrukken op licht gekleurd papier en de stempel paperpiecing op doen. Kan een idee zijn. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje en ook al is de stempel misschien wat groot.....ik vind hem geweldig!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card, I love the image. Thanks for joining in our "Use Ribbon" challenge at Creative Craft.
    Hugs
    Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a sweet, cute image - delightful card - thanks for entering my CHNC challenge 144 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for September - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, deze stempel is inderdaad nogal fors. ik heb deze zelf ook, want hij is zo ontzettend leuk!!
    Prachtig gekleurd vooral het rood!
    En je kaart is toch mooi geworden?
    Heb je het gevoel dat je iets mist?

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een prachtige kaart geworden, misschien zou je de witte vogeltjes nog kunnen kleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke traditionele kerstkaart heb je gemaakt Aartje.
    Hij ziet er super uit.
    En hartstikke bedankt voor je tip. Ik ga gelijk eens kijken naar de link die je me gegeven hebt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Aartje,
    Ik ken je probleem, ik heb dezelfde stempel en vind hem ook erg groot, daarom heb ik hem eigenlijk nog nooit echt gebruikt zoals ik zou willen... Toch vind ik jouw kaart wel mooi gelukt hoor, misschien wel door die witte vogeltjes erbij?
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. An adorable image, its a wonderful card, thank you for joining us at CCM this time.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh I love this!! Such a gorgeous card and the image is so cute. Love the birds added at the bottom too. Thanks for taking part in our current challenge at Crafty Cardmaker's! I hope you join us again next time.
    Hugs, Tracey (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje Aartje,leuk dat je met CCT meedoet deze week!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a sweet card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a sweet image Thanks for sharing at A Creative Romance hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very sweet, love your image! Thank you for playing at http://7kidschallengeblog.blogspot.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely card! Thanks for participating in the www.7kidscollegefund.com challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. That is a very lovely and beautiful card! How I love to get one of that this Christmas... I stumbled in Little Miss Muffets and saw this Christmas wishes/ Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment