Volgers

zondag 29 september 2013

Roze kerst

Hallo allemaal,

Gisterenavond een leuke avond gehad met Karin van KreaHobby. We stonden hier in Apeldoorn op een nazomermarkt. Het was gezellig druk en lang lekker weer. Je kunt bij Karin allerlei leuke hobby en knutselspullen vinden dus ik zou zeggen bezoek de webshop of het blog eens.

Na het kerstkaartje in tradionele kleuren van gisteren vandaag een kerstkaartje in roze. Ik vind het altijd leuk om kerstkaartjes in diverse kleuren te maken, dat geeft wat afwisseling. Deze keer maar weer eens een easelkaartje. Dat is altijd wel een uitdaging omdat ik meestal niet zo goed weet wat ik met de onderkant aan moet. Maar ik heb nu een oplossing: een mooie stans van Joy Crafts (franse lelie 6002/0262). Deze heb ik op het onderblad verhoogd opgeplakt en nu kan de bovenkant daar tegen rusten.Ik heb ook nog de kleine franse lelie uit de 6002/0254 van Joy Crafts gebruikt. Deze zit in het midden op het onderste blad.


Nog een paar kleine detailfoto's

foto in de tuin gemaakt, er zit onderin een klein blaadje van een struik voor.

De sketch is van CCWS, een hele mooie weer deze week.
Stempel is van Magnolia uit de Sweet Christmas collectie en heet Something for you Tilda. Van het papier weet ik het merk niet. Het ligt al een tijd in mijn voorraad. Verder diverse stansen gebruikt: kerstboom en sneeuwster van Marianne Design, cirkel van Spellbinders
Verder nog wat kant, organzalint en een knoopje. Ook lekker weer gewerkt met liquid applique en de heat tool. Voor het bewerken van de randen heb ik distress inkt victorian velvet gebruikt.

Weer gekleurd met spectrum noir markers
Gebruikte kleuren
Huid fs2 en 3, pp1 en tn2
Kleding pp1,2 en 3
Haar gb1,8 en 10
Schoenen gb1 en 8
Kadootje bg3 en 5, pp3 en 5

Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2013/09/uitslag-challenge-hanger-challenge.html
Ik ben benieuwd wat jullie van dit exemplaar vinden, zelf ben ik meer tevreden dan gisteren. Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achter wilde laten.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag.

Groeten, Aartje

33 opmerkingen:

  1. Prachtige roze easelcard Aartje en die stans op het onderblad is prachtig, een heel mooie oplossing om de kaart te laten staan!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad heel anders dan die van gisteren. Deze is ook erg leuk gedaan. Leuke stempel en de bomen van MD blijven het ook altijd erg goed vind ik op de kerstkaarten. Je easelkaart is zo mooi hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig is ie geworden, leuk zo dat roze
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super dat het gisteren top was Aartje en dat is je kerstkaartje ook, wat een plaatje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart zo in het roze,Ik heb wel je histogram wat bewerkt dat hij wat lichter geworden is.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij GeKi.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aartje, wat een mooie kerstkaart, ik vind dat roze echt prachtig! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card! Lovely design and coloring. Thank you so much for joining us at Bearly Mine Challenge this week. Hope to see you again soon :)
    Hugs, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, heel lief. mooie kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Aartje!

    Waarschijnlijk woon je bij mij in de buurt! Dat wist ik niet, leuk hoor! En deze hobbywinkel kende ik ook nog niet dus ga er zeker eens even kijken!

    Je kaart is een plaatje! Wat een schattig afdrukje ook en mooi met het blauw-wit!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel apart een roze easelkaartje maar wel heel mooi.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij GeKi.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi kaartje! Zoveel om naar te kijken....
    Fijn dat je weer meedoet met Knutsels en Kadootjes.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart en prachtige kleuren super!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi kaartje, erg leuk in deze kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Aartje,
    ik zal zo eens bij Karin gaan kijken.
    Je kaart is een toppertje! Zo leuk in roze voor kerst.
    Het is je prima afgegaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Really beautiful!! Thanks for joining us this week at CCWS!

    /Christina, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh this is gorgeous! what a sweet Tilda - you've coloured her beautifully and I love her fur trims. The papers, die cuts and embellishments are all stunning!!
    Thanks for joining us at Divas by Design this week!
    Hugs Sue B xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A wonderful Christmas card Aartje, lovely design and colour combo. Thank you for joining us at Marianne Design Divas with your adorable creation.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a beautiful Christmas card with a super cute Tilda...love your dies used and the girly colours.
    So glad you joined us for our Stocking or Sketch Challenge at ABC Christmas Challenge! Hope to se you again,
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a gorgeous card you have made here. It fits our challenge this week well of “anything goes”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a gorgeous pink Christmas card! Love it! Thank you so much for sharing this beauty with us at Tilda's Town! Good luck!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Aartje.

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat knap dat er weer zoveel candy opdrachten in jou kaartje verwerkt zijn.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart.
    Gezellig dat je mee doet met de challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wow this is really a wonderful christmas card,the image is so fantastic and the sketch looks so great.
    Thank you for joining us at our S for Stocking or Sktech Challenge by ABC Christmas Challenge
    Hope to see you again
    Hugs and greetings
    Angela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief roze kerstkaartje, echt een schatje!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card! I love the pink, and you coloring of the cute image is wonderful. Thanks for joining us this week at Card Crafter's Circle.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful scene and die cuts. Tilda is gorgeous, wonderful design. Thank you for joining us at http://www.7kidscollegefund.com. Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is really pretty. i liek the colour choice. Thank you for playing with us at Crafty ribbons! Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hello Aartje thank you for joining in our Christmas Challenge at Tilda's Town this week, with your beautiful creation.
    hugs Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  29. so pretty Aartje! Beautiful Christmas coloring and designing! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fabulous card, love all the pretty die cuts you've used. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love the pretty die cuts, so sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  32. So very pretty! Love the soft color and pretty designing of the card! Thank you for playing at http://7kidschallengeblog.blogspot.com.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment