Volgers

maandag 2 september 2013

Schip ahoi

Hallo allemaal,

Ik moet jullie namens mijn zoon enorm bedanken dat jullie hem gelijk geven. Jullie hebben me met z'n allen overtuigd dat het toch meer een kaart voor een jongen was. Wat leuk is om te vermelden dat er iemand was die vroeg of ze de kaart op haar blog mocht zetten. Ze zet elke maandag ter inspiratie mannen/jongenskaarten op haar blog en wilde deze erbij zetten. Dat is toch een compliment vind ik. De kaart zal dus binnenkort ook hier verschijnen.

Deze keer ga ik, hoewel hier vandaag de vakantie ook afgelopen is, jullie nog een keer in vakantiesferen brengen met deze magnoliakaart.

Ik vind de nieuwe lijn van Magnolia (Sea Breeze collectie) echt helemaal geweldig. Wat een heerlijk zomerse plaatjes leveren die op. Deze keer heb ik Salute Tilda gebruikt.


De basis van de kaart is kraft cardstock van Joy! Hierop eerst witcardstock en vervolgens papier van Maja design.
Verder gebruikt zijn:
Stansen van Magnolia (bloem), Marianne Design (boot en notitieblaadje) Tim Holz (tandwielen). Om een van de tandwielen heb ik rood twine gedraaid.In een ander tandwiel heb ik, bij wijze van kompas een wijzer uit de Marianne Design klok geplakt. Verder nog een wondgaasje, bloem, zeilboot bedel en wat kant langs de onderrand en aan de tag.
Tot slot is de kaart afgemaakt met 2 postzegelstempels van Whimsy. Ik vond de beide teksten wel toepasselijk: " enjoy the trip" en "the journey is just beginning". De meeste randen zijn bewerkt net distressinkt Vintage Photo.



Natuurlijk weer gekleurd met spectrum noir:
Huid: FS2,3, TN2 en PP1
Kleding: DR1, 5 en 7, TB1,2 en 3

Ik stuur deze kaart in voor de volgende chellenges:


Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Hij is voor mijn doen wel wat vol denk ik.

Groeten, Aartje

34 opmerkingen:

  1. Ik vind dit wel een toppertje hoor zus. Echt leuk zoals je de verschillende details erop verwerkt hebt. De boot kon je zo ook mooi gelijk gebruiken. Echt erg leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Aartje, ik vind hem juist helemaal super. Het lukt je dus goed om hem wat voller te krijgen dan anders! Deze is dus dan weer voor een meisje! Een stoer meisje denk ik! Of eentje die van zeilen en varen houdt!
    Ik vind hem helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit een super gave kaart Aartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart is dit Aartje, heerlijke kleuren en de stempels zo perfect bij deze Tilda die kennelijk het ruime sop gaat kiezen!!! Je zoon zal wel glunderen en ik vrees dat hij vanaf nu wel vaker commentaar zal leveren, zet je maar schrap !!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is je kaart supermooi Aartje, ik vind het een toppertje en ik vind deze serie ook helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje Aartje. Mag je zeer trots op zijn. Inderdaad gave stempel maar dat komt ook omdat jij er iets heel moois van heb gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het weer een schitterend kaartje geworden, helemaal leuk. ook een eer joh dat ze daar je kaart plaatsen.
    Bedankt voor je reactie, ik kreeg ook inderdaad keurig een mail van een dame van het blog om te zeggen dat ik gewonnen had. Ik ben ook meteen volger geworden want ik maak best vaak kaarten zonder stempels, dus ik vind dit een erg leuk blog, bedankt voor de tip
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwwww een hele mooie kaart Aartje met vele leuke details op je kaart. bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat en leuk kaartje heb je gemaakt Aartje. De kleuren zijn ook prachtig en alles is zo leuk op elkaar afgestemd. Leuk dat je meedoet met de challenge van KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love this Aartje. So much detail and it all goes together so well. Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super kaartje!!
    Inderdaad lekker zomers en Tilda is altijd leuk om te kleuren!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat een super gaaf kaartje! Ik vind deze "navy-stijl" zo leuk.En wat heb je de kaart prachtig versierd, helemaal niet te vol hoor want alles is perfect op elkaar afgestemd.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig leuk dit zomerse kaartje weer, je hebt lekker uitgepakt met die schattige Tilda als sailervrouw, trouwens alle details zijn zo leuk, goed dat je het hebt benoemd anders zie je echt dingen over het hoofd, groetjes en succes bij de challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  14. LOOOOVE it!!!! Great details! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. so cute love the desing
    thanks for playing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fab card...love your die cuts and colour scheme..perfect for this challenge..thanks for joining us at Totally Tilda..Gayle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sweet card! The embellishments are superb. Thanks for participating in the www.7kidscollegefund.com challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Aartje, wat een leuke vrolijke kaart zeg! En ik moet meegaan met de rest v.w.b. je onderstaande kaartje; écht een jongenskaart hoor, hihi! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een apart kaartje zeg, super leuk gewoon. dankjewel voor je deelname bij Kaartjes Inspiratie Challenges. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous scene and adorable Tilda coloring Aartje! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Wow! Beautiful card Aartje, thank you for joining our Anything Goes Challenge at Tilda's Town this week.
    Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fabulous card - love all the nautical details.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh my what a Beautiful card! Thank you so much for sharing with us at Totally Tilda. Jen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Aartje! Super thema! Dank je wel voor het meedoen met de KIC! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een geweldig leuke maritieme kaart Aartje! Leuk gedaan met alle details.
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fabulous card Aartje, wonderful design, colouring and dies. Thank you for joining us at Marianne Design Divas this month. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wowww! what a wonderful card!!! thanks for playing with "Stamp & Create with Magnolia". Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Die scheepsonderdelen komen er goed uit. Leuk om te maken denk ik. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Die scheepsonderdelen komen er goed uit. Leuk om te maken denk ik. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Aartje,
    Als ik het me goed herinner ben jij vandaag jarig.....dus.....Van ♥-e Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een hele fijne en gezellige dag van samen met al degene die je lief en dierbaar zijn.
    Laat je kaartje maar PRONKEN.....hier en ergens anders.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love the die cuts, very pretty
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha die Aartje, Eerst even je blog terug gekeken en ik kom weer een hoop leuks en moois tegen. Deze kaart is erg leuk met dat zeilschip ervoor. Ook de tekst Enjoh vind ik erg leuk. Dan dat stuur. Gewoon leuk dus!! Maar wat nog leuker is dat jij de poedelprijs bij mij hebt gewonnen. Zeg niet wat het is. Verassing....!! Je mag je adres even naar mijn mail adres sturen en je ziet je prijsje wel verschijnen. Gezellige groetjes maar weer Lida.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie, gave kaart is dit! Mooi kleurwerk ook. En dit is voor het eerst dat ik zie dat 1 kaart met zoveel challenges mee kan doen, wow!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment