Volgers

woensdag 30 augustus 2017

Koeien

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kaart met koeien! Hoe Hollands kun je het maken.

Het papier komt uit de oude voorraad. (trots op mezelf, weer eens iets ouds gebruikt!) Het plaatje is van Syta van Gelderen. De koeien heb ik gestanst met een stans van Amy Design. Het randje is van First Editions.
Kaart is verder afgemaakt met wat bloemen, touw en een metalen hoekje.

Ik ben eigenlijk niet helemaal tevreden over het eindresultaat. Hebben jullie dat ook wel eens?

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
De Egel,  Syta van Gelderen (facebook) Craft Rocket, Unstampabelles

Fijne avond allemaal,

Groeten, Aartje

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boerderij kaart Aartje....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Aartje leuk plaatje en heel leuk plaatje. mooi de mallen erbij van de koeien. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al ben je zelf niet tevreden, ik vind hem toch wel heel leuk. Maar herken het zelf wel hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat heb ik ook wel eens. Dan mist er wat, of is de indeling niet helemaal gegaan zoals je het in je hofd had.... maar degenen die hembekijen vinden het vaak een heel euke kaart en dat vind ik nu dus ook! Echt heel leuk met die koeien zo. En dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Leuk dat je ook in IJsland bent geweest. Je kunt haast niet uitleggen hoe mooi het was. De foto's helpen wel, maar in het echt is het toch altijd nog mooier! Ik snap jouw enthousiasme heel goed!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fabulous card. Love those cows - so simple and full of country feelings. Thanks for joining in the fun at Unstampabelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit koeienkaartje Aartje...heb als ex-boerin nog altijd een zwak voor dit soort kaartjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél Hollands en héél leuk Aartje! Je ark hieronder is ook énig!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this card. Those cows are adorable and the addition of the die cut cows is perfect. Thank you for sharing it with us at Unstampabelles Wynn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Koeien ja, Hollandser kan haast niet! Ik ben vaak genoeg niet tevreden. Soms helpt het ook om een kaartje dan een dag weg te leggen. Dan zie je vaak ineens wat er ontbreekt en wordt het toch nog 'wat'. Of het belandt gewoon echt in de prullenbak en ik begin opnieuw. 't Is hard werken, kaartjes maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Boerderij' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel eens?! Je moest eens weten, er gaan soms drie, vier, vijf kaarten eerst weg voordat ik echt blij ben, maar dat is juist de interessante journey onderweg naar de destination.
    Er is creatief gezien nooit iets fout, juist een verrassing als het anders uitvalt dan van te voren gedacht (niet te veel nadenken). Ik vind de kaart af, vooral met toevoeging van het hoekje.
    Goed idee trouwens, met regelmaat stuur ik oer hollandse creaties richting familie in het buitenland.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice back sides... ;-) Your layout is wonderful!

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex
    *DT* Craft Rocket Challenges
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#9 – The beginning of autumn - let's drop the leaves}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Like your use of die cuts to match the pic. Thanks for sharing with us at Unstampabelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It's really fabulous. The cows are so sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn de plaatjes van Sita mooi zeg. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. Leuk dat je met de boerderijuitdaging van de Egel mee doet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment