Volgers

woensdag 2 augustus 2017

Nieuwe challenge Craftliners: Alles Mag

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op ons Craftliners blog. I.v.m. de vakantie weer een makkelijk thema: Alles mag!

Sinds kort heeft Craftlines ook artikelen van het merk Dixie Craft in haar assortiment. Deze lijn bestaat uit stempels, stansen, papier en card toppers.

Met 1 van deze sets card toppers (Dogs art.nr ET0243) heb ik deze kaart gemaakt. De afbeelding kleurde perfect bij het papier van First Edition "Wild at Heart".
Ik heb de kaart redelijk eenvoudig gehouden. Ik ben begonnen met een basis van wit cardstock en hierop het okergele cardstock van Aurelie (Kalos Collection). Vervolgens het designpapier.
Als enige versiering heb ik een  fish tale gestanst (My Favorite Things Accent flag) en een vosje uitgestanst (First Edition Wildlife).
Misschien vinden alle echte hondenliefhebbers het wel helemaal niet kunnen, maar ik vond dit vosje wel iets weg hebben van een hond en dus prima op deze kaart passen.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen motiveren om mee te doen deze maand aan onze challenge.
Het enige waar je aan moet voldoen is dat je een product gebruikt wat Craftlines in het assortiment heeft. En dat is tegenwoordig heel veel, klik maar even hier om de merken te zien.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Het schilderwerk wat we wilde doen dit jaar zit er op, het was hier vandaag goed schilderweer. Dus dat kunnen we ook weer afstrepen van onze to do lijst.

Fijne dag allemaal

Aartje

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. En fijn dat het schilderwerk er op zit. Hier is het ook klaar, alleen heeft bij ons de schilder het gedaan, hihi. Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat heb je goed bedacht! Dank je voor het meespelen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed werk geleverd zus met je schilderwerk. Hier hebben we Alinda haar kamer ook zo goed als klaar op wat kleinigheidje na.
    Ik vind deze kaart erg goed geslaagd hoor. Mooie warme kleuren en menig hondenliefhebber zal dit erg leuk vinden. Het hoeft niet allemaal zo vol hè.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart weer. Lekker hoor als je de dingen kunt afstrepen van je lijstje. Door de verhuizing van onze dochter zijn er bij ons weer klusjes bijgekomen op het lijstje haha.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg lief dat vosje en juist heel toepasselijk, alsof de puppy al droomt over wat hij later wordt 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het weer laat ons momenteel een beetje in de steek hier in Frankrijk. Mooi moment voor een tweede vakantieblogrondje. Maar zo kom ik gelukkig ook nog even bij jouw leuke hondenkaartje terecht. Klopt, Craftlines heeft steeds meer leuke merken! Gaaf voor ons ;-) Heerlijk dat het schilderwerk klaar is. Geeft altijd een goed gevoel als je iets van je lijstje kunt wegstrepen. Au revoir!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe kaart ! Erg mooie kaart-topper ! Flink gewerkt hoor ! Zo'n lijstje moeten wij misschien ook een keertje maken ... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, alles past prachtig bij elkaar!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de DIERENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment