Volgers

zaterdag 16 oktober 2021

Beterschap

Hallo allemaal,

Onze buurvrouw kreeg een nieuwe knie en wat is er dan leuker om even een kaartje in de bus te doen. Ik ging hiervoor aan de slag met de leuke collectable fruit en de craftstencil van Marleen.

Het mandje knipte ik uit kraft papier. In zo'n mandje horen echt rode ruitjes vind ik. Deze vond ik in een oude kerst paperpad van Marianne Design. Ik plakte het fruitmandje op een wit stuk cardstock van 14 x 14. Uit dezelfde paperpad komt ook het vel met de rode stippen wat ik als mat onder het wit gebruikte. En vervolgens lijmde ik alles op een kaart van 15x15 cm.

Alle materialen zijn dus van Marianne Design
Craftstencil PS8038
Collectable fruit COL1469
Design papier Christmas PK9054
Stempel opkikkertje EC0114

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Marianne Design
Papercraft challenge

Mijn kaart voor Anne deed het goed:


Winnaar bij My Besties Dutch, ik mocht 2 digi's uitkiezen en ben binnenkort gastdesigner

En ook bij Craft Rocket belandde deze kaart in de top 3

Fijne dag,
Groetjes Aartje



 

19 opmerkingen:

  1. leuke beterschapskaart maakte je voor je buurvrouw!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "beterschap" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke beterschapskaart Aartje, zal je buurvrouw goed doen,
    bedankt voor het meedoen met onze beterschap challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje en proficiat met je topplaatsjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje met het mandje van MD. Perfect voor een beterschapskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt marianne design challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke beterschapskaart, de vitamine zullen de buurvrouw vast goed doen
    Gezellig dat je meedoet met onze "Beterschap" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart voor je buurvrouw.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, dat moet haar toch goed doen, een prachtige gevulde fruitmand! Gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig mandje fruit!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtife beterschapskaart heb je gemaakt met het leuke fruit!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke beterschapskaart Aartje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een hele leuke kaart en gefeliciteerd met je toppertjes
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.
    អានបន្ត Live score

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende beterschapskaart Aartje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke beterschap kaart met het fruitmandje.
    Gefeliciteerd met je top kaartjes, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful card. Very rich in vitamins! Thanks for joining us at Papercraft Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. That looks yummie :) Great card.
    Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment