Volgers

zondag 24 oktober 2021

vraagje

 Goedemiddag,

Zijn er meer bloggers die er last van hebben dat niet je hele blogbericht opgeslagen en dus gepubliceerd kan worden?

Ik maak een blogbericht vaak in etappes en merk nu dat als ik er tekst aan toevoeg of iets aan wijzig dat deze niet worden opgeslagen. Ongeacht of ik op de knop opslaan druk.

Als ik dan mijn blogbericht kopieer en deze in een nieuwe blogpost zet, levert het helaas ook niet het gewenste resultaat op.

Ik ben heel benieuwd of meer mensen hier tegenaan lopen en zo ja of je de oplossing weet?


Groetjes Aartje

7 opmerkingen:

  1. Tot nog toe daar geen problemen mee gehad. Ik maak soms alleen een titel aan met de datum wanneer ik die wil plaatsen, bijvoorbeeld voor mijn voorbeeldkaartjes voor het challenge blog Carlin's Kaartenparadijs. Later voeg ik dan de tekst en foto bij.
    Hoop dat je een oplossing vind voor je probleem.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas , ik kan je niet helpen !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neen, daar heb ik geen probleem mee. Nochtans maak ik m'n blogberichten ook altijd in etappes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet het niet ik maak nooit de berichten in etappes, maar ik kan vaak geen reactie plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nee heb ik geen last van Aartje, merk alleen nu dat ik weer de knop moet indrukken ik ben geen robot en dan weer die plaatjes....... ook heel lang geen last van gehad..... ik heb het idee dat ze weer bezig zijn.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb daar ook geen last van, ik heb alleen dat mijn bericht wel in de leeslijst verschijnt, maar mijn kaart zie je dan niet staan. Dan moet je echt mijn blogbericht openen. Ook zo vreemd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment