Volgers

vrijdag 29 oktober 2021

poinsettas

 Hallo allemaal,

Afgelopen zondag heb ik lekker met inkt zitten knoeien. Jullie zagen mijn herfstlabel al in de vorige blogpost. Maar ik maakte ook nog een kerstkaart.

Ik ben begonnen met een stencil met sterren. Met distress inkt old paper maakte ik de sterren op een wit cardstock.

Vervolgens stanste ik een grote ster uit papier en vervolgens 2 grote poinsetta's (ByLene). De takjes onder de bloemen zijn van Marianne Design. Het is een set van Karin Joan met stempels en bijpassende stansen.

Tot slot plakte ik nog wat plakparels in het hart van de bloemen en een swirl.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Hobbyshop Veldmaat
Winterwonderland
CraftyHazelnuts Christmas

We hebben hier een druk weekend voor de boeg. Morgen houden we Anne haar 21 diner. Voor wie dat niet kent (ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord). Als je kind 21 wordt geef je voor een groep gasten een diner. Dat moet echt zelf gekookt worden, dus geen cateraar. Hier komen dus morgen 15 dames eten die een 3-gangen diner krijgen voor geschoteld. En daarnaast wordt er verwacht dat je als ouders een speech houd (die heb ik maar aan mijn echtgenoot uitbesteed). En tot slot blijven er ook nog een stuk of 5 slapen die 's avonds niet meer naar huis kunnen.

Groetjes Aartje



8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Aartje en héél véél sterkte en succes met het giga-diner maar vooral véél plezier met z'n allen en natuurlijk gefeliciteerd met 21-jarige Anne!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Aartje! De verschillende technieken.. heel leuk gedaan.
    Wij ervaren het als mazzel dat de 21 diners net nadat onze dochters zo oud werden in Nederland in opkomst kwamen.
    Het is een hele uitdaging! Veel succes en plezier. Je zal zondag wel aardig bij moeten komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooi kaart! En wat een leuk idee dat diner. Dus je moet koken en serveren! Veel plezier!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi dat je de poinsettia's in deze kleur hebt gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. En ja daar heb ik wel van gehoord. De dochter van mijn vriendin werd vorige week 21 en gaf ook zo'n diner. Wel gezellig, maar heel druk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Vast leuk en gezellig gehad. Best een klus voor 15 personen een diner van 3 gangen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment