Volgers

zondag 6 februari 2011

Jongenskaart

deze kaart heb ik gemaakt voor ons neefje wat deze week geopereerd is aan zijn knie.
Een kaart maken voor een jongen vind ik wel lastig omdat jongens niet op al te veel tierelantijntjes zitten te wachten, dus geen bloemen en strikjes deze keer.
De stoere stempel is een digi van hobby-paleis. Op dit blog staan diverse leuke free digistamps. Een aanrader om eens langs te gaan.
Voor de sketch heb ik gebruik gemaakt van de sketch van Create4Fun

Papier is een blokje van de Action
Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:

Menscardsworld : mannenkaart met thema sport
stampchallenges: Use a digi
Create4Fun:  use the sketch
christmasblogchallenge (winterwonderland): Reach for the stars

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groeten Aartje

7 opmerkingen:

  1. Wat een super stoer sport kaartje Aartje. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardsworld!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Menscardworld met deze leuke freebie van het Hobbypaleis. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Aartje!!! Ben zelf niet zo'n held in jongenskaarten:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke jongenskaart heb je gemaakt voor de challenge. Bedankt voor je deelname en veel succes.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleuren en erg leuk uitgewerkt.
    Succes met de challenge en bedankt voor je bijdrage aan menscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous stars and a gorgeous image, thank you so much for sharing your pretty work with us at Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment