Volgers

zaterdag 13 september 2014

Herfst!

Hallo allemaal,

Allereerst dank jullie wel voor jullie felicitaties voor mijn verjaardag, hier op mijn blog en ook op facebook. Maar zeker niet te vergeten door jullie prachtige kaarten. Het is elke keer weer een leuke verrassing wat er uit de envelop komt. Volgende week gaan we de candy verloten. Ik weet dat er nog wel wat onderweg is en Anne is maandag pas jarig dus dat wachten we ook nog even af.

Ondanks het prachtige weer ben ik toch op de herfsttoer gegaan. Vorige week las ik op het blog van Jacqueline dat ik zomaar een candy gewonnen had. Gewoon omdat ik regelmatig een reactie achterlaat op haar blog. En er viel een heel leuk pakketje in de bus. Prachtig papier van Bo Bunny (een van mijn favoriete merken!), leuke stempelafdrukjes en lint. Ik werd er meteen enthousiast van en ben er lekker mee aan de slag gegaan. Hoewel het papier uit de lijn hello sunshine komt vond ik het toch echt herfsttinten. O.a. Prachtige warme oranjetinten.



Ik heb gewerkt met de sketch van Cheerfull Sketches. Het afdrukje is van Penny black.

De stempel is gekleurd met spectrum noir markers.
Gebruikte kleuren:
Egel: TN1,2,7 en 8
Bloemen: DG2, CR10 en GB1

Alle randen zijn bewerkt met distressinkt vintage photo. De gebruikte stansen zijn van Joy!Crafts (geleend van Joke), crealies (honingraat) en van Marianne Design (boom)Het lint komt ook uit het pakketje van Jacqueline. Kaart is afgemaakt met wat bloemen en een tekststempel van Joy!

Uiteindelijk ben ik niet helemaal tevreden over het eindresultaat,  maar dat zal iedereen wel eens hebben.

Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges:

Iedereen nog een heel fijn weekend, geniet van het mooie weer de komende week.

Groeten, Aartje

29 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Aartje en natuurlijk nog van harte met je verjaardag...Ik hoop dat mijn envelop is aangekomen! En bedankt voor je mooi verjaardagskaartje wat je me gestuurd hebt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, Aartje!! Leuk ingekleurd stempeltje heb je gebruikt!! Dank je wel voor je bijdrage aan het blog van Cheerful Sketches!!

    Groetjes, Nellie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzetten mooie herfstkaart en wat is het egeltje leuk!!
    Schitterend ingekleurd ook Aartje.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de candy in de smaak viel! En ik vind het zo een heel lief kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Aartje. Succes bij de challenges. Je weet ze altijd zo mooi te vinden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart heb je gemaakt met het gewonnen pakketje..schattig egeltje, mooi ingekleurd..Ik had je al op FB gefelicieerd, wens je een fijne zondag,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aartje,
    wat een leuk en mooi kaartje
    fijne zondag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje van een stempel. En mooi die warme tinten op je kaart. Ik wens je voor morgen ook nog een super feestdag Aartje.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi aartje
    een erg leuke kaart van je gewonnen prijs,ook ik hoorde tot de gelukkige maar nog niet aan de slag ermee gegaan:-((
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat mooi!!! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute card! Thanks for playing along with us at CCT x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is wel echt leuk geworden Aartje. Die Penny black stempeltjes blijven wel heel lief hoor. Mooi warm geheel zo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volop feest bij jou thuis! Leuk en natuurlijk nog/alvast gefeliciteerd. Het egeltje op je kaart is enig. Mooi van kleur, echt al herfsterig terwijl het buiten nog een beetje zomers is.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Aartje,

    Ik zie dat ik het e.e.a. omtrend jullie verjaardagen gemist hebt.. Alsnog van harte gefeliciteerd, ik hoop dat jullie goed verwend zijn met kaarten.
    Ik heb je verjaardag maar direct in mijn agenda gezet, dus volgend jaar een nieuwe kans zullen we maar zeggen ;-)
    Je kaart is super lief geworden, en wat een schattig egeltje zeg!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooohhhhh, wist helemaal niet dat je jarig was, dat heb ik dan even gemist maar alsnog gefeliciteerd, ook voor je dochter (mijn zoon is ook vandaag,15 sept jarig) Je kaartje is trouwens een dotje.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte nog Aartje, hoop dat je een geweldige dag gehad hebt.
    Je kaart is super, erg leuke kleuren en zo lief dat egeltje!
    Van harte ook met je dochter, zij is vandaag jarig? Mijn dochter en kleindochter zijn ook allebei september jarigen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke kaart! heb net op het blog van je dochter haar ook gefeliciteerd.
    Tijd vliegt gewoon voorbij.
    Mijn man was afgelopen week niet lekker en had veel pijn aan zijn been, bleek trombose te zijn, dus vandaar dat ik niet veel tijd had. ( werk ook nog)
    Veel in het ziekenhuis geweest vanwege infecties.
    Ik hoop dat jullie heel veel kaarten hebben gekregen, dat maakt een verjaardag zoveel leuker en feestelijker!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Aartje, heb je een leuke verjaardag gehad? Het verbaasde me dat je tussendoor nog tijd genomen hebt om een kaart te plaatsen. Je kaart is leuk geworden Aartje en iedereen heeft dat wel eens dat je niet tevreden bent over je eigen kaart maar dat ligt vaak alleen aan ons zelf. Wie die mooie kaart van je krijgt kan er alleen maar van genieten, een fijne dag nog, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a little cutie! Thanks for joining us at Divas this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Cute image! Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a gorgeous card and love the Autumn colours, just right for this months challenge at Bearly-Mine.. Thank you for joining us and hoping you would like to join us again soon. Good luck in draw..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW - your card is very beautiful!!! Thanks for joining us at Bearly Mine Design!!! hugs, ANDREA

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart, en super gezellig dat je mee doet aan de challenge op het Cheerful Sketches Challenge Blog.
    Heel veel succes en bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Irma
    DT lid CSCB blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi herfstkaartje Aartje.....mooie sketch ook en dan in die warme kleur een toppertje vind ik ondanks jij zelf wat twijfels hebt....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige kaart bedankt voor je deelname bij stampavie and more

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches!
    Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk kaartje met mooi papier en een lief stempeltje!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje. Leuk dat je meedoet met de septemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment