Volgers

zaterdag 20 september 2014

Uitdaging

Hallo allemaal,

Ik had me dit jaar voorgenomen om geen uitdaging uit de weg te gaan. Nu zag ik weer een challenge waarvan ik dacht "zou ik dat kunnen?". Ik vind zwart-wit foto's heel mooi. Er hangen bij ons boven dus ook 2 prachtige foto's van de kinderen in zwart wit. Je wordt dan niet afgeleid door kleding e.d, en gezichten komen veel mooier uit.

Nu zag ik een challenge waarbij je de afbeelding helemaal in zwart wit moest kleuren. Dus ook geen huidskleur. Oef, toen ik er aan begonnen was moest ik toch wel even zweten. (Ik weet nu ook weer waarom ik haar eigenlijk nooit zwart kleur).
nog even een betere foto buiten gemaakt (21-9-2014)






Ik ga morgen nieuwe foto's proberen te maken, want het was slecht licht toen ik deze foto's maakten.

Ik heb de afbeelding gecombineerd met papier van authentique. Prachtig papier hebben die. De sketch is van Cheerfull Sketches. (Dezelfde sketch als waar ik pas mijn herfstkaartje mee maakte)
Stansen gebruikt van Marianne Design, bloemen van papermania, wat lint en knoopjes. Verder nog parels, een tekststempel van Joy! En natuurlijk kant. Ook heb ik weer eens frantage gebruikt, deze keer met een blauwe glitter er in.

Natuurlijk weer gekleurd met spectrum noir.
Huid: IG1,2 en 3
Jurk en sokken: GG1 en 2
Schoenen IG 4 en 5
Haar: IG6,8 en 10

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Ik ga morgen weer lekker aan de freubel, dus misschien tot morgen.

Groeten, Aartje

32 opmerkingen:

  1. Dit is wel heel erg leuk geworden zo. Mooi hoor deze sketch en de kleuren vind ik ook mooi. Ik geloof zeker dat het lastig kleuren was zo. Eigenlijk moet ik ook mijn stiften weer eens pakken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi kaartje Aartje...en heel apart om een Tildaatje alleen met zwart in te kleuren....ik doe je dat niet na....
    TOP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind heel erg mooi! :-D Bedankt voor het meedoen bij Stamping your Way CHALLENGE.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is me nogal een lijst van challenge's waar je met je kaartje aan meedoet Aartje. Ik vind je kaartje goed gelukt moeilijke opdracht hoor!
    Bedankt voor het meedoen bij KIC.

    groetjes Hermien
    dt-team KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zwart is net zo moeilijk als rood vind ik maar je hebt het prima voor elkaar gekregen Aartje, leuk kaartje!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart. Ik snap waarom je het moeilijk vond om in zwart/wit te kleuren. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar een monochromatisch inkleuren staat nog steeds op mijn to-do-lijstje. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, ik snap best dat dit een uitdaging was... Maar wat is het je goed gelukt! Erg mooi gedaan zo hoor! Knap dat je deze challenge ook aan bent gegaan ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, kom ik je kaartje hier weer tegen op het KIC-blog.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a lovely card, so cute and I love your little Tilda and how you coloured her up so adorable! Thank you for sharing your beautiful creation with us at Magnolia Mania this time around and good luck with the draw.
    Warm Cuddles Jay GDT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, een nobel streven Aartje om geen enkele challenge uit de weg te gaan ;-)
    Je hebt er goed je best opgedaan en ondanks de slechte kwaliteit van foto's ziet het er mooi uit.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hello aartje,
    beautiful card, thankyou for joining us at the magnolia mania, greetings from sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A lovely card! Thank you for playing along in our challenge at http://7kidschallengeblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat was zeker een uitdaging, kleuren zonder kleur! Maar, volgens mij heeft al je gezweet wel tot resultaat geleid. Blauw kleurt er prachtig bij. Leuk kaartje.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is idd een uitdaging, maar het is gelukt!.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van hobbyhome.

    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Aartje,
    ik zou er geloof ik niet aan beginnen. Maar hoe jij dat hebt ingekleurd!! Echt prachtig. Het gezichtje heeft toch echt wel kleur. Ik vind het een hele prestatie.
    Petje af!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A very pretty card. The image looks fab coloured in black and white and is complemented wonderfully by your choice of papers and embellishments. Thanks for joining us a Crafty Cardmakers and More. Sally D.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Ik vind het heel mooi ingekleurd met dat zwart! Prachtig!
    Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Aartje

    Allereerst je kaart. Die is weer mooi hoor heel leuk gemaakt!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pretty card Aartje.... love it
    Thank you for joining us at Marvelous Magnolia Challenge .....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een uitdaging..maar het is je gelukt, je hebt een prachtige kaart gemaakt,
    groetjes ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is fabulous! Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com. Hugs, Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart! Leuk dat je meedoet bij cheerful sketches. Succes!!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card! Thanks for joining us at Marvelous Magnolia!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. An adorable card, love it! Thanks for sharing your creation with us at MDUC :)

    Hugs, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind hem prima gelukt Aartje, het is een mooi kaartje geworden. Succes met de challenge.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Aartje. Wat een leukerd. Hele mooie kleuren. Prachtig gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Your project is awesome with so many wonderful details! Thank you for playing with us in the Crafty Cardmakers and more "Ribbons/Lace and Pearls" challenge this time!
    Hugs,
    Leslie, DT
    Love To Scrap!
    Love To Scrap! Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. So pretty!!! Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog and hope to see you again next time!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze is ook heel mooi en weer heel anders!
    Nogmaals bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a pretty card! Thank you for joining in my challenge at Crafty Cardmakers & more...

    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment