Volgers

zaterdag 22 november 2014

Kerst in rood en kraft

Hallo allemaal,

Ik lees het op meer blogs, maar wat heb ik weinig tijd op dit moment. Te weinig tijd om te bloggen, te weinig tijd om een kaart te maken. En als ik dan al wat tijd over heb, heb ik totaal geen inspiratie.

Maar het is me toch gelukt om een kerstkaart te maken.

De basis voor deze kaart is kraft. Hierop in 3 laagjes kerstpapier van Joy!Crafts. Het plaatje is van Studio Light.
Verder heb ik stansen gebruikt van Nellie Snellen (rand en ovaal om tekststempel) Joy!Crafts (hoekje) Tattered Lace (swirls) en Marianne Design (poinsettas)
De kaart is afgemaakt met een tekststempel van Fancy pants, een strookje kant en wat plakparels.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:


Ik ga nu lekker met mijn zoon naar het voetbalveld. Fijn weekend allemaal.

Groeten, Aartje

22 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart Aartje. En inspiratie en bloggen, gaat ook niet samen. Bij mij niet tenminste. gr leny w
    PS t Is lekker weer voor t voetbalveld. Korfbal wordt in een zaal gespeeld vanaf nu. Voor mijn stijve spieren een stuk beter. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi zus, mooi gedaan hoor. Ik vind die kerstserie van Studio Light helemaal leuk. Mooie warme kerstkleuren en dan die combi met kraft maakt het ook wel weer een beetje robuust. Prachtig geheel. Jasper heeft zijn wedstrijd voetbal net gespeeld en is kampioen geworden. Ze moesten er wel hard voor knokken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi sfeervol kerstkaartje Aartje, en de tijd en inspiratie die komen wel weer hoor! ik heb vanmorgen ook bij de jongste langs het veld gestaan en daarna gelijk door naar de hal voor de handbalwedstrijd van de oudste te volgen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben nog iets vergeten...
      Bedankt voor je deelname bij K&K.

      Verwijderen
  4. Hoi Artje Heel leuk kerstkaartje met dit mooie plaatje. Ja heel herkenbaar als je druk met andere dingen bent heb je niet veel inspiratie. Dat had ik de afgelopen maanden ook. Wij hebben de kamer verbouwd. en dan..... Het wordt vast wel weer rustiger en dan kun je weer in alle rust knutselen. Je kaart is wel mooi geworden hoor. Leuke details. Succes met alles. nog een fijn weekend. Groeten Trijntjea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aartje!
    Ja, dis is een drukke tijd van het jaar. En op mijn werk in de zorg gaat alles veranderen, dus ook allerlei bijeenkomsten en scholingen etc. Ik begrijp het dus helemaal! Leuk dat je zo'n warme kerstkaart hebt gemaakt. EN met kraft! Leuk dat je daarmee meedoet aan onze challenge van K&K!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie, geslaagde kaart !
    fijn weekend,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Aartje en leuk is die serie van studio light hè....Ik heb onlangs een heel pakket gewonnen bij studio light en daar zat ook heel veel kerstpapier bij....Superleuk. Fijn dat je meedoet bij WLVC. Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kerstkaartje Aartje... wat een mooie sketch en heel mooi in die warme kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De drukte is heel herkenbaar :) Toch heb je tijd gevonden om een mooi kerstkaartje te maken! Je hebt prachtige stansen gebruikt en de afbeelding is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a GORGEOUS scene that you have created...a BEAUTIFUL card!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy!!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart. Mooie warme kerstkleuren.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo te lezen ben je niet de enige die in tijdnood komt Aartje.
    Maar jij met dit kaartje vang je wel een heleboel vliegen in één klap. Hihi, wat een lijst met challenges zeg...
    Het papier en plaatje van SL is inderdaad een hele mooie lijn.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja, tijd hebben we allemaal tekort. Eerst was ik druk voor de demo, daarna de verkoping en nu een opdracht voor MD.
    Een schitterende kerstkaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klinkt zo bekend Aartje. Je kaartje ziet er in elk geval super uit!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card, Thanks for sharing your wonderful creation with us at BEARLY-MINE this month
    x Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super kaartje en uitwerking van onze Challenge, namens het hele team van Scrapplezier wil ik jouw bedanken voor jou deelname.

    Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb er ook last van en dan vooral het bloggen, reacties plaatsen en kaarten plaatsen. Kaarten maken wil wel (gelukkig), even tussendoor, maar het afwerken van die kaarten dan weer niet :) er staan nu 7 kaarten klaar voor de finishing touch... Dat mist jou kaartje dan echt niet schitterend en echte kerstkleuren heerlijk krijg er gewoon zin in... Maar eerst Sinterklaas...

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a lovely card, the traditional image and elegant die-cuts look so beautiful! Thanks for sharing your creation with us at Winter Wonderland - good luck!
    Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a lovely card you have made here which fits perfectly the Bearly Mine Designs Challenge this month of “Christmas cards”. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team Leader)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ondanks dat je te weinig tijd hebt is het je toch gelukt een mooie kaart af te leveren. Prachtig gedaan. Bedankt voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment