Volgers

dinsdag 4 november 2014

nieuwe challenge bij crafliners: Herfstkleuren


Hallo allemaal,

Het is wat rustig op mijn blog, maar dat wil niet zeggen dat ik stil zit. Achter de schermen ben ik wel met van alles bezig.

Deze week is op het blog van Craftliners de nieuwe challenge van start gegaan. Het thema is deze keer Herfstkleuren. Wat je maakt mag je zelf weten als het maar herfstkleuren zijn.
Dit is mijn voorbeeldkaart

'

De basis is een kaart van kraftpapier. Hierop papier van Graphic 45 Good ol' sport. Hierop 2 stempels van Scrapberry's: het stenen muurtje en de fiets. Ook het lint met de oude fiets is ook van Scrapberry's. De kaart is afgemaakt met wat bloemen, raffia van Folia, wat kant en knoopjes. De pijlen zijn van MFT en komen uit de set Lead the way.
Bovenin heb ik 2 metalen haakjes gemaakt.  Ik vond de kleur niet goed passen bij de rest van de kaart dus ik heb deze beinkt met versamark en vervolgens bestrooid met frantage, dit verhit en toen paste hij bij het geheel. 
een foto van voor en na de frantage




Nog even de gebruikte materialen van Craftlines op een rijtje
Ik zou zeggen doe allemaal mee met de challenge van Craftliners want er is weer een hele leuke prijs te winnen

22 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, leuk met die fiets!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gave mannenkaart Aartje en mooi ingedeeld en dan e kleuren: Gaaf. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke stoere kaart. Gaaf gedaan met alle leuke details.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker stoer kaartje. Leuk gedaan met de frantage.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aartje. wat zie ik allemaal leuke kaarten Dit is prachtig wat staat dat fietsje er leuk op. Heel mooi gemaakt met alle leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aartje,
    de spulletjes van ScrapBerry's zijn erg leuk, ik heb er een paar papierblokjes van, wat is de fiets leuk, mooi het bijpassende lint, een mooie kaart in herfst tinten,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje met prachtige details Aartje

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke en sportieve kaart!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart Aartje, leuk afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere kaart Aartje!
    Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Aartje, super leuke kaart. Goed idee van die metalen haakjes. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf is je kaart, erg leuke indeling en ook de warme kleuren vind ik prachtig.Tikje stoer is de achtergrond en dat combineert ook weer mooi met het kantje en de bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en fijn dat je mee doet bij de challenge van SYW

    BeantwoordenVerwijderen
  15. MOOOI! Prachtig de warme kleuren van herfst gecombineerd met de stoere elementen.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. PRACHTIG kaartje Aartje...heel mooi in die kleurtjes en hele leuke accentjes gebruikt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi van (herfst)kleur is jouw kaartje! Leuk met die fiets en gaaf hoe je die haakjes de juiste kleur hebt gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Uw kaart is mooi! Ik hou van de ouderwetse sfeer van het.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is supergaaf geworden Aartje, prachtig!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely card! Thanks for dropping by to share your creation with us at 613 Avenue Create! Hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love all the details on this card! Thank you for joining the Sentimental Sundays challenge, hope we'll see you again very soon.

    Victoria DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment